kan ik maken. Je hebt mijn mail / skype
Posts by Thisguyisgone
-
-
mail jij mij via [email protected]
of op Skype; ferhat.remory -
Voor welke source? Kan dit wel op maat maken.
-
stuur anders maar een PM
-
vind he op graphicriver zo een 3d en 2d map generator
-
Ts heeft een kvk / btw nummer
-
Het is 1 pagina waar vaste pagina's geinclude worden. Ze kunnen zelf geen pagina's toevoegen.
-
Heb het inderdaad van L naar [QSA,L] gedaan. Dit werkt zoals ik het wil. Bedankt!
-
Hallo,
ik zit met een probleem. Ik ben bezig aan een projectje waar mensen een eigen site kunnen aanmaken.
Dus de project bestaat uit 2 delen, 1; waar de mensen registreren voor een site aan te maken en 2; waar de mensen hun site krijgen.
Hoofdsite is site.nl en als een gebruiker zich registreert krijgt hij gebruikersnaam.site.nl.
Dat werkt allemaal perfect, via Wildcards en htaccess.
gebruikesnaam.site.nl = site.nl/site.php?username=gebruikersnaam.
Nu echter, als ik dus met de $_GET werk, neemt hij de pagina's niet op.. Bv gebruikersnaam.site.nl/?pag=aanmelden neemt hij aanmelden niet op.. Als ik op de hoofdsite bekijk wat de $_GET is, krijg ik niets mee.
Hoe krijg ik dit opgelost?
-
Gewoon van de afbeeldingen een link maken, een class geven aan de a href, zoals class="nocursor".
Dan in de css maak je de .nocursor aan en zorg je dat bij een hover je cursor niet veranderd.Denk er wel aan, als mensen de <- Tab -> toets gebruikt, dat ze dit kunnen vinden. Dit is een simpele oplossing.
Er is ook 1 dat je gewoon met php je afbeelding tekent, en dan je banaan e.d. shufflet, maar dat is een ander verhaal..
-
Ik snap het niet volledig, is dit voor op de volledige pagina of .. ? Heb je een voorbeeld?
-
Dat is toch de oorzaak? Het schermt verspringt omdat je scrollbalk verdwijnt. Of liever gezegd. Het scherm verspringt omdat bij het openen van de modal de scrollbalk verdwijnt en daarmee je site effectief breder wordt, waardoor alles opnieuw gepositioneerd wordt.
En de oorzaak daarvan zit waarschijnlijk in je CSS.En als je dat kruimelpad volgt is het waarschijnlijk een developer die te weinig koffie had gedronken (of teveel van iets anders :p) en/of eentje die zijn/haar oplossingen niet echt heeft doorgetest.
Waarschijnlijk door slaaptekort vanwege een te lang weekend.
Etc. etc.
Bij deze had ik de oplossing al gedeeld :).
-
-
Php en mysqli
-
Hij zoekt volgens mij ook iemand waarmee hij ideeën kan uitwisselen!
maar hij heeft gelijk en probeert duidelijkheid te brengen voor (toekomstige) partners.
Geen concept noch basis is niet echt aantrekkelijk imo
-
en wat is het project nu exact?
-
Wat heb je dan al na 5 maand? Heb je al een voorbeeld ?
-
I guess this died also..
-
Denk eraan dat de gebruiker al 2 weken niet online is geweest.
-
Je moet is kijken naar ' is_user_logged_in() ' en inderdaad wat zelf in jouw code werken ;).
Als je het niet kan, contacteer me maar is :).