In de buurt, waarop baseer jij je prijs én heb je eventuele stats ?
Posts by Thisguyisgone
-
-
Hellow,
Ik ben opzoek naar iets, net zoals http://trevordavis.net/blog.
Ik wil content dus eerst laten laden met zo'n loader image.Wie kan me hlepen ?
-
Ok, genoteerd.
-
criminalsz.be 09-04-2014
lococriminals.nl 22-04-2014the-don.eu 25-07-2014 / rdgweb 1,00 EURGeregistreed bij Versio, interne push gratis mogelijk.
Veiling tot 10/02 12u of 12 uur na laatste bod
1 EUR per stuk als beginbod, opbieden met 50 cent.Betaling via Paypal
-
OK, verder nog ideeën. Hiermee kan ik al veel, maar nee, ik ga niet alle opties erin doen.
-
Ik heb een lay-out die richting facebook gaat, met links een menu die tevoorschijn kan komen
-
De nieuwste zijn wel mooi

-
gewoon in je direct admin...
-
Ik zou graag alleen de belangrijkste opties willen doen, voor de leden die hun status willen checken en willen ranken.
-
Hallo,
ik ben een enige tijd bezig met icriminals en nu wil ik er een mobiele website maken. De basis staat er, maar ik vraag me af wat voor opties erin moeten komen.
Ik dacht aan misdaden, de communicatie (en voor mij wat beheer opties, als iets uit de hand mocht lopen).Jullie verder ideeën ?
-
Dat is gewoon discover...
-
Idem bij mij ?
-
Castle Clash speel ik ook btw

-
The huge ICTScripter Project, who's in ?
-
Gewoon de read-me lezen :p
EDIT:
We kunnen eventueel die HTML5 code herschrijven voor maffiagames voor enkele opties ?
Bank erin, dieren veranderen als mensen e.d., zou gewoon epic zijn
-
Moet ik nog even allemaal gaan uitzoeken.
Klantenservice is minimaal 7 dagen per week bereikbaar.
Vind het soms irritant dat de meeste klantenservices niet in het weekend open zijn. (Gelukkig KPN wel.)Verder met het telefoonnummer.
Zou jij het onderverdelen in menu's en zo ja welke?
7 dagen minimaal per week, ik wil niet lastig doen. Klantenservice is iets waar je voldaan wordt voor wat je wilt weten. Je moet zorgen dat je medewerkers nu eenmaal op alles een antwoord moeten kunnen geven. Dus de medewerkers zouden één moeten zijn met het bedrijf.
Ik als klant zou snel een antwoord willen, en een duidelijk antwoord. Tevens moeten je medewerkers stressbestendig zijn, want als ik eerlijk mag zijn, zullen er ook mensen zoals mij zijn. Ik ben nl. een moeilijk iemand als een medewerker me niet goed meehelpt. -
Heb je voorbeeld van je 'scripting' ?
-
Hij is compleet maar je moet zelf nog instellingen kunnen doen.
-
Je Xperia Z krijg je sowieso open. Alles open maken en inderdaad 48 uur in rijst leggen.
Maar omdat je hem nu in een stopcontact hebt gestoken is het alleen wat erger geworden...
-
bij tinyMcs kan je in je textarea de html zelf erinsteken