Gisteren was de layout al zo hoor Frenzo :p.
Posts by Thisguyisgone
-
-
Je verwacht een dienst, dan verwacht iedereen die hier gereageerd heeft een verloning. Vriendelijkheid tot de max ;).
Voor niets gaat de zon op.
-
Om even te melden. Het betreft een hobby site en er is geen budget.
-
lets encrypt via direct admin
-
je weet dat dit ook gewoon gratis kan?
-
of ik kan het ook
-
Zet het dan even open voor het Gast account. Niet iedereen gaat zich aanmelden om iets na te kijken..
-
het duurt ook even vooraleer het wordt opgenomen door google.
-
alles is mogelijk. Maar gaat het mooi zijn..?
-
Ik denk dat je dit zoekt; https://stackoverflow.com/ques…-the-center-of-the-screen
-
Nog steeds niet geholpen.
-
Beste,
Voor een site van mij heb ik een nieuw design nodig. Het is alleen de .css en de afbeeldingen die gewijzigd moeten worden. De structuur moet het zelfde blijven.
Meld je vraagprijs per PM; ik kan je een voorbeeld geven van de site via PM.
-
Sorry @Bedrijfsportaal maar Fangor is kinderachtig?
Diegene heeft u geholpen, heeft een boek geschreven over wat je kan doen, voorbeeldcode gegeven,...
Dus je zou juist dankbaar moeten zijn en zeker niet zo bot reageren. Door zo bot te reageren ben jij hier het kind ;). -
Leden willen juist mensen zoals Fangor en Dark.
Jij vraagt iets zonder het zelf op te zoeken.Fangor geeft daar juist de goede voorbeelden hoe jij het niet moet doen.
Inderdaad los je het na 4 uur op. Omdat je het na 5 minuten vindt op Google.
Fangor helpt iedereen en houdt deze site recht. Koen Rens hierin taggen gaat niet helpen. Mensen zoals hem maken de site dood.
Maar soit. Don't act like a crying bitch. Je zou juist de stappen moeten volgen dat hier allemaal vermeld werd.
-
Of een CRM?
-
Ok. So? Waarom moeilijk maken als het gemakkelijk kan?
-
Of Google Drive..
-
Stuur me maar :).
-
heb je een vb? En klopt je budget wel?
-
Misschien met macro's. Moet je pc wel aanlaten.