Misschien je limiet behaald. Heb ik ook soms bij Telenet..
Posts by Thisguyisgone
-
-
je kan nog altijd je site beveiligen tegen onnodige bezoekers, tevens is wamp of xampp niet zo vriednelijk en moet je deze nog beetje configureren als je het beste eruit wilt halen.
-
Verklaar, ik vind het juist hetzelfde, online en lokaal..
-
Kijk is naar mijn link. Tevens kan het zijn dat je nld_NLD moet doen. Zit nu wel op gsm..
-
Hier vind je alles, PHP: strftime - Manual
-
Geen idee om een blokje nieuwste blogs en dan laatste activiteit bij blogs te tonen? Nu hebben de blogs geen zin aangezien je niet kan zien welke een reactie of iets dergelijke heeft.
-
Misschien een screenie delen ?
-
Heb ik nergens vermeld, gaf het gewoon als voorbeeld.
-
Niet bij blogs, waardoor we we niet kunnen zien of er iets is bij gekomen
-
Maar waar zie je MD5?
-
Ziet er leuk uit :-). Voor de rest niemand? :p
-
Maar wie zegt dat de codes zo worden opgeslaan. Heb het als indicatie gegeven.
-
Gewoon kijken of je alle reacties gelezen hebt, net zoals hier bij het forum..
-
Bedankt voor de blog box bug melding.
Deze box toont nu enkel actieve, niet verwijderde blogs in het linker menu.Update:
- Crewleden kunnen nu wel correct modereren. Sorry als je reports bleven staan tot nu.
- Hier links, onder mijn naam, staat nu netjes "Downloads". Voordien stond er foute tekst.
Als je erover gaat onder je profiel links zie je nog entries. -
Ik laat mijn salt hier niet zien, voor de veiligheid ;).
-
Kijk dan is in je idnex.php en geef is je htaccess.
-
Hallo,
was is benieuwd welke websites jullie beheren. Ik ben momenteel bezig met globalphotogr4phy.com voor een kennis, zelf ben ik ook bezig met swatcrime.nl.
iCriminals.nl is iets voor de vuilbak, en dan mijn portfolio, ferhatremory.be.Ben is benieuwd of jullie nog een game hebben.
-
Eigen reacties liken even uitzetten ?
-
Er zijn er genoeg, alleen zal het moeilijk zijn om te concurreren.
-
Had vandaag geen last, enkele maanden terug was het probleem ook al is voorgekomen.