Check PB @Kopertje
Posts by Thisguyisgone
-
-
Haal is de ucfirst en strtolower weg van u loggie. Misschien vindt hij de juiste gebruikersnaam niet
-
ben je nog steeds op zoek ?
Kan je mij PM'en? Ik kan je niet sturen :).
-
Bootstrap's JavaScript requires jQuery version 1.9.1 or higher, but lower than version 4
zegt genoegNeem het via hier; https://cdnjs.com/libraries/jquery/
-
misschien werd je ip gebanned?
-
inner join will do it.
-
De motivatie van "Ik zou persoonlijk voor een ander site kiezen" zegt genoeg over je project. Even wat harde woorden.
Ik weet dat je op een andere site ook Google Ads had. Je liet gebruikers deze elk uur tonen met de melding "klik op de advertentie".
Als google ziet dat er elk uur door meerdere mensen op elk IP wordt geklikt, word je gebanned. Dat is normaal.Om je SEO te leren, is het misschien eerst beter dat je de basics kent. Voor de basis, met uitleg; http://tools.neilpatel.com/en/analyze/cryptoprijs.com
Wordpress is opzich traag maar kan je zelf verbeteren. Door afbeeldingen, css, html, js... te compressen zal het al een stuk helpen.
Elke keer als ik je website bezoek, download ik 500+ kB, wat enorm veel is. Begin met zaken te cachen. WP heeft een plugin, Yoast, waar je enorm veel mee kan.
Voor JS-files zoals jquery, en andere stuff die je standaard nodig hebt, ga voor een CDN.En zo kan ik verder gaan, maar "ik zou ook persoonlijk een andere site kiezen".
-
1 little thing;
mag je dit wel in cookie opslaan?- $HTTP_USER_AGENT = $_COOKIE['HTTP_USER_AGENT'];
- $hostname = $_COOKIE['hostname'];
-
moet wel of je plaatst het niet goed
-
Ik gaf maar een voorbeeld op je vraag waarom hij dat als query gebruikte. Maar inderdaad, het is veel code
-
Over je Google ads, heb je ze ook runnen op andere sites?
En dan de vraag. Waarom zouden we jouw site bezoeken en gzen ander? Hev je je die vraag al is gesteld?
Fix a.u.b. ook een logo. En owja, je tekst is een beetje outdated ;). -
Pm mij maar
-
Ik kijk in mijn glazen bol... en deze is troebel :).
Waarschijnlijk gaat er in dat script iets mis. Check je errorlogs.
Maakt het class-bestand ook een object van die class aan? Dat is nogal ongebruikelijk? Een class-bestand zou eigenlijk van zichzelf niets moeten "doen". Ook wil je dat soort includes waarschijnlijk niet in je webdirectory hebben staan? Ik kan nu rechtstreeks /include/database.class.php aanroepen, die elke keer ook meteen een connectie opzet? Mooie manier om je site lam te leggen :).
EDIT: en dat ding laden kost ~220ms, wat doe je daar allemaal?!
Hoe ziet de code voor query() er uit? Want die volgt niet echt de aanpak van PDO noch van MySQLi?
Ook doe je er verstandig aan om een JSON-result goede headers te geven.
EDIT: als deze $_POST data verwacht, moet je hier misschien ook op controleren. Alsmede andere instellingen zoals cookies enzo. Voordat je wat dan ook probeert te doen.
EDIT: je zou ook ff debugging aan kunnen proberen te zetten:
PHP<?php // zet dit bovenaan je script ini_set('display_errors', 'stdout'); ini_set('display_startup_errors', true); error_reporting(E_ALL); ?>
Maar als dat niet werkt zul je je logs moeten checken.
Enne... Ben je live aan het ontwikkelen ofzo?
Aanvulling i.v.m. reports;
Ik gebruikWerkt voor mij altijd, ook met een 500 foutmelding.
Betreft zijn $db-query zal het van een class komen.
Gelijk een Mysqli of PDO wrapper. Voorbeeldje : https://github.com/ThingEngineer/PHP-MySQLi-Database-Class -
Google forms, 0 EUR
-
Nogmaals. Jij zit in NL en ik in BE. De wet is nu eenmaal anders want ik heb nog geen cent moeten refunden.
-
Wel op dat vlak. Een verkoop is bindend :).
Edit; iemand sprak me hierover aan. Na het gesprek bleek dat de Nederlandse wet té beschermend is voor de kopers. Hier in België is dat dus minder.
-
Lees: maak goede en beschermende Algemene Voorwaarden. In de 5 jaar dat ik papal aanbied heb ik nog geen enkele refund gehad
-
Ik heb nog nooit problemen gehad dankzij mijn Algemene Voorwaarden ;).
-
Ok het is opgelost.
Moest blijkbaar wat zaken aanzetten, zoals hier gemeld. -
Hallo,
Ik ben bezig dat gebruikers soort van credits kan kopen per Paypal. Maar iets houdt het tegen.
En dan als de betaling redirect / returned naar success;
Probleem is dat de $_GET niets wordt opgenomen.
Mijn var_dump geeft het volgende; array(2) { ["a"]=> string(11) "callcredits" ["page"]=> string(7) "success" }
Dus mijn $GET krijgt alleen van mijn pagina systeem.. (index.php?a=callcredits&page=success). De $_GETs van Paypal komen niet door.EDIT: code verwijderd.