En als het niet lukt, begin met een stripped thema. Als dat niet luktnhelp ik je voor 125,00 EUR.
Posts by Thisguyisgone
-
-
Inderdaad, had het verkeerd getypt via mobiel.
-
Die vartoon en header zijn van Mijnmaffia en die andere is StreetMaffiz. En de 'Crimz' source werd gratis vrijgegeven door Cas B.
-
-
Xerius.be daar kunnen ze alle informatie geven. Is een schakel tussen de Kamer Van Koophandel ;). Als je nogngeen bedrijfsbeheer hebt, heb ik een cursus van hun dienik je wel wil opsturen :).
-
Lmao, ik denk dat de TS een Facebook Page heeft en daar de omslagfoto + profielfoto op wilt wijzigen :p.
-
Waarom gratis.. Voor 20 euro max heb je host + domein.
-
Na even wat graven over de bestreden rechtszaak ben ik tot de volgende conclusie gekomen.
Zoals te lezen onder 3.9 heeft gedaagde partij (Flexjob) niet voldoende haar stelling onderbouwd. Zij heeft alleen aangevoerd het bericht niet ontvangen te hebben. Omdat er 2 vinkjes aanwezig waren was het dus duidelijk voor de rechtbank dat het bericht wel ontvangen was.
Ook de stelling van @L.Groot klopt dat techniek niet waterdicht is.
@Ferhat,
Je zegt in je laatste bericht dat Facebook ook al als bewijs gebruikt wordt.
Ik ben mij nog niet een rechtszaak tegen gekomen waarbij Facebook of een bericht op Facebook als bewijs diendeJij niet. Ik wel en het was bewijs tegen mij;) en de rechter had de tegenpartij gelijk gegeven. Wat het was ga ik niet op tafel smijten.
-
Facebook wordt al als bewijs gebruikt
-
In de originele Banditi zat Mollie ;).
-
Indicatie voor een startbod. Wat zou je ervoor willen? Wat krijg je als je het koopt. Incl dolein en host of excl? A.u.b. meer informatie.
-
-
Ik zou je standaard kunnen helpen maar ben je high xxx kwijt. Maar ik raad je Tapatalk aan, heb direct ook een linkje; Tapatalk Forum App for xenForo - iOS / Android / Windows Phone Mobile App | XenForo Community
-
Of je zet je shorttags aan
-
Is dit opgelost :)? Anders help ik je graag!
-
Kijk hier is naar; Unity - Game Engine
-
Niet echt. Maar ik zal is kijke' voor jullie (y)
-
Ik heb de job aangenomen en ben hier ook al aan begonnen.
-
Het is om 3 u dat de cronjob uitgevoerd wordt dacht ik dan weer haha.
Cronjob.nl kijk daar is op
-
Ik zal kijken voor een online vb