happy new year
Posts by Thisguyisgone
-
-
Ik heb het zonder popup gedaan. :).
-
Alles gefixed. Zeker bedankt aan FangorN ^^. Bedankt!
-
Ik heb gedaan wat je allemaal zei en het werkt :).
Nu heb ik een volgend probleem. Ik wil het in een pop-up krijgen (like fancybox) maar dan wilt Paypal niet laden, waarschijnlijk beveiliging.
Ik dacht dan ook aan .js, gewoon old school. En het werkt ook, maar opent hij dus een nieuw window, wat ik wil, maar ook nog is een tab.PHP<a href="inc/paypal/<?php echo $row['file']; ?>" target="popup" onclick="window.open('inc/paypal/<?php echo $row['file']; ?>','<?php echo $row['name']; ?>','width=600,height=400')">Open betaalscherm</a>
Dit heb ik nu. Ik wens iedereen trouwens een gelukkig nieuw jaar en veel geluk toe!
-
Ja en dat gaat blijkbaar ook niet ..
-
Er is toch ook niets lokaal..?
-
Momenteel geen beveiling tot het werkt. Hij gaat niet naar de succes pagina. Daarmee ook geen query..
-
Hallo,
ik ben bezig met Paypal te implenteren op mijn site maar het werkt.
Na betaling wilt hij niet echt naar de success pagina gaan (wil het graag in 1 script houden).
Script is nog rommelig e.d. maar is om te testen, wie-o-wie kan me helpen?
Ik ontvang de betaling e.d. maar het wordt gewoon niet doorgevoerd naar de DB.PHP
Toon Meer<?php // PayPal instellingen $paypal_url = 'https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr'; //Test PayPal API URL $paypal_id = '[email protected]'; //Business Email if($_GET['id'] == '1'){ $pp_naam = '15 credits'; $pp_id = $_GET['id']; $pp_prijs = '0.10'; } elseif($_GET['id'] == '2'){ $pp_naam = '40 credits'; $pp_id = $_GET['id']; $pp_prijs = '2.00'; } elseif($_GET['id'] == '3'){ $pp_naam = '100 credits'; $pp_id = $_GET['id']; $pp_prijs = '5.00'; } elseif($_GET['id'] == '4'){ $pp_naam = '275 credits'; $pp_id = $_GET['id']; $pp_prijs = '10.00'; } ?> <div class="contentupper"> <h1>Credits kopen</h1> </div> <div class="contentdiv"> <div id="creditlinks"> <ul class="creditsmenu"> <li class="credits"><a class="active" href="?page=kopen&id=1"><i class="fa fa-cubes"></i> 15 credits - € 1,00</a></li> <li class="credits"><a href><i class="fa fa-cubes"></i> 40 credits - € 2,00</a></li> <li class="credits"><a href><i class="fa fa-cubes"></i> 100 credits - € 5,00</a></li> <li class="credits"><a href><i class="fa fa-cubes"></i> 275 credits - € 10,00</a></li> </ul> </div> <div id="creditrechts"> <?php if($_GET['p'] == 'cancel' AND $_GET['id'] == ''){ echo'Mislukt / geannulleerd'; } elseif($_GET['id'] == ''){ echo'Kies bla bla'; } elseif($_GET['id'] == '1'){ ?> <form action="<?php echo $paypal_url; ?>" method="post"> <!-- Identify your business so that you can collect the payments. --> <input type="hidden" name="business" value="<?php echo $paypal_id; ?>"> <!-- Specify a Buy Now button. --> <input type="hidden" name="cmd" value="_xclick"> <!-- Specify details about the item that buyers will purchase. --> <input type="hidden" name="item_name" value="<?php echo $pp_naam; ?>"> <input type="hidden" name="item_number" value="<?php echo $pp_id; ?>"> <input type="hidden" name="amount" value="<?php echo $pp_prijs ?>"> <input type="hidden" name="currency_code" value="EUR"> <!-- Specify URLs --> <input type='hidden' name='cancel_return' value='http://<?=$siteurl?>/?page=kopen&p=cancel'> <input type='hidden' name='return' value='http://<?=$siteurl?>/?page=kopen&id=1&p=success'> <!-- Display the payment button. --> <input type="submit" name="submit" value="Koop via Paypal"> </form> <?php } #Begin ID 1 elseif($_GET['p'] == 'success' && $_GET['id'] == '1'){ $item_number = $_GET['item_number']; $txn_id = $_GET['tx']; $payment_gross = $_GET['amt']; $currency_code = $_GET['cc']; $payment_status = $_GET['st']; if(!empty($txn_id) && $payment_gross == '0.10'){ //Inser tansaction data into the database mysqli_query($GLOBALS["___mysqli_ston"], "UPDATE `users` SET `belcredits`=`belcredits`+15,`kerengebeld`=`kerengebeld`+1 WHERE `login`='{$data->login}'") or die("Er is een fout opgetreden. Je belcredits zijn NIET bijgeschreven!! Meld dit gelijk bij de webmaster."); mysqli_query($GLOBALS["___mysqli_ston"], "INSERT INTO payments(item_number,txn_id,payment_gross,currency_code,payment_status) VALUES('".$item_number."','".$txn_id."','".$payment_gross."','".$currency_code."','".$payment_status."')"); $last_insert_id = $db->insert_id; echo'Betaling gelukt. je betalings ID is '.$last_insert_id.'.'; }else{ echo'Betaling mislukt, gelieve dit te melden.'; } } #einde ID1 else{ echo'niets gevonden'; } ?> </div> </div>
Alvast bedankt.
Tips en verbeteringen mogen zeker. -
Per sms..? is dat geen oplossing?
-
-
Het is al jaren bekend dus..
-
Klopt, gierig naar nieuws.
Tevens als ik op de site wilde "aanmelden" zag ik even een blauw layout (cache?). Vond die er persoonlijk prettiger uitzien. Ik vind de lay in het algemeen niet zo van "wauw" of "mooi".
-
je hebt ook een widget ervoor Matis :D!
-
laurens kan ik je aanraden. Anders directbasing.
-
Zelfde als vorig jaar ^^..
-
Lees zijn laatste zin nog is:
'Als je dan in de producten specificaties_ids de id's invoert gescheiden door "," oid kan je daar gewoon opzoeken en kan je ze met PHP ook exploden naar een array' -
Ja valt zeer goed mee tegenwoordig.
-
Ik heb momenteel "Playmore" van Telenet. Kost wel wat, maar liever zo dan iets illegaals.
-
Euhm.. Waar te beginnen. Ten eerste, een deftige, goede source ga je niet voor een tientje vinden.
Ten tweede kan je gewoon een source hier downloaden en zelf wat beginnen aanpassen.
BTW, waarom nog een Mafia game starten. Dit is zo 2000. -
normaal als het in quarantaine is en jij bent de owner kan jij die eruit halen en gewoon verhuizen. Correct me if I am wrong