Posts by Thisguyisgone

Ik heb gedaan wat je allemaal zei en het werkt :).
    Nu heb ik een volgend probleem. Ik wil het in een pop-up krijgen (like fancybox) maar dan wilt Paypal niet laden, waarschijnlijk beveiliging.
    Ik dacht dan ook aan .js, gewoon old school. En het werkt ook, maar opent hij dus een nieuw window, wat ik wil, maar ook nog is een tab.

PHP
    <a href="inc/paypal/<?php echo $row['file']; ?>" target="popup" 
        onclick="window.open('inc/paypal/<?php echo $row['file']; ?>','<?php echo $row['name']; ?>','width=600,height=400')">Open betaalscherm</a>

Dit heb ik nu. Ik wens iedereen trouwens een gelukkig nieuw jaar en veel geluk toe!

Hallo,

ik ben bezig met Paypal te implenteren op mijn site maar het werkt.
    Na betaling wilt hij niet echt naar de success pagina gaan (wil het graag in 1 script houden).
    Script is nog rommelig e.d. maar is om te testen, wie-o-wie kan me helpen?
    Ik ontvang de betaling e.d. maar het wordt gewoon niet doorgevoerd naar de DB.

Alvast bedankt.
    Tips en verbeteringen mogen zeker.

.htaccess zorgt niet voor een witte pagina, maar voor een 500 pagina.
    Doe is bovenaan je pagina / index.php / config op de eerste lijnen;

PHP
    <?php
    ini_set("display_errors", "1");
    error_reporting(E_ALL);
    ?>

Wat krijg je dan?
    Vervolgens moet je die code NIET in je .htaccess zetten.

Klopt, gierig naar nieuws.

Tevens als ik op de site wilde "aanmelden" zag ik even een blauw layout (cache?). Vond die er persoonlijk prettiger uitzien. Ik vind de lay in het algemeen niet zo van "wauw" of "mooi".

Euhm.. Waar te beginnen. Ten eerste, een deftige, goede source ga je niet voor een tientje vinden.
    Ten tweede kan je gewoon een source hier downloaden en zelf wat beginnen aanpassen.
    BTW, waarom nog een Mafia game starten. Dit is zo 2000.