maar wat wil je dan leren..?
Posts by Thisguyisgone
-
-
@TS, ben je al beholpen of niet ..?
-
Zoals wat? Want ik denk dat jij mensen wilt "beroven" wegens dit. domeinnaam word opgeist
-
Reden van verkoop ;).
-
Waarom heb ik daar dan nooit last gehad (vroeger wel van Ddosjes e.d.) maar hun service vind ik persoonlijk top.
-
Neen dus alleen je domein en dat is alles :).
-
Naar jouw domein. Je moet je layout code nemen
-
$rtlo = 76819;
Dit is blijkbaar targetpay. -
Ik ben zelf geen Banditi krak meer (al 3 jaar geleden minstens).
Als je de script is plaatst, kan ik het bekijken. -
Normaal moet je gewoon een 5 a 6 cijferige ID aanpassen naar jouw Mollie ID.
-
Kijk is op FB ;).
-
EUhm. Lees je even de eerste zin mee 'Binnen twee jaar zullen er geen illegale games meer te spelen zijn, denkt de oprichter van een groot gamepiraterij-forum.'.
Tevens kan ik otch nog games op een PS3 dat jailbreak heeft ook gewoon games bespelen (ook de nieuwste).. -
5 euro is het waard, dus geef maar aan Robin ;).
-
Tuurlijk geeft de leverancier een meerwaarde. Zeg me wat je ervoor wilt en ik bekijk het.
-
Ja het kan evengoed Python zijn. Allee ja..
-
Waarom reageer je hier niet op?
Heb je dus enige statistieken? Want waarop kunnen we nu bieden. In feite een domein, logo die copyright materiaal bevat en een simpele opencart site. -
In welke taal wil je dan programmeren..
-
Hoeveel verdiensten heb je?
Je zegt bij Instagram "voor de laagste prijs in de Benelux." Sorry maar dat is simpelweg gelogen, dus heb je je bezoekers voorgelogen. Ik verkocht 1K volgers minstens 5 keer goedkoper.Heb je dus enige statistieken? Want waarop kunnen we nu bieden. In feite een domein, logo die copyright materiaal bevat en een simpele opencart site.
-
- Aantal leden107
- Leden online0
- Nieuw vandaag0
Niet zo actief lijkt het.
ten tweede mag je het niet verkopen / noch winst uithalen. is al meerdere keren ter zake gekomen en hier was ook een zero-tollerance op. -
wat heb je zelf geprobeerd want als ik het zo bekijk moeten we ook een bedrijfsnaam zoeken voor je.