De eerste die 20 biedt krijgt het.
Posts by Thisguyisgone
-
-
Ik wil het liefst rond de 20+ ervoor
-
Komen er nog andere / grotere updates zoals andere opties?
-
Te koop. EZ*design.eu
Reden van verkoop:
Ik wil verder gaan met mijn naam en niet als EZ*design (easy design uitgesproken).Wat krijg ik bij aankoop:
De website (met admin paneel voor blogs / portfolio). Systeem is zelf geschreven. Hard coded.
Een facebook pagina met blijkbaar al 2501 likes.
Twitter pagina met 11K volgers (zitten ook bots bij).
Domein (geregistreerd bij Versio).Bij een goed bod gaat deze weg.
betaling per Paypal.
-
Denk misschien max 15 EUR?
-
Is wel wat wennen maar good job
-
Weet niet hoe je login.php eruitziet maar wat je misschien kan doen is op lijn 40,
$code = rand(100000,999999); veranderen naar
$code = 0; -
BUMP met de BUMP.
-
Niet toegelaten maar ik zie het wel dagelijks gebeuren :D.
-
web*style.nl is verkocht.
-
ik verkoop deze domeinen. Allemaal 5 EUR per stuk. Gratis push mogelijk (gehost bij Versio)
Betaling per Paysafe Card. 5 EUR (ze komen van 10 à 35) -
Zoiets doe je niet met php maar ik ga je er geen informatie over geven aangezien je er mee wilt trollen of iets anders mee wilt doen...
-
zoek maar op icts..
-
deze is illegaal for free..
-
op codecanyon zal je wel iets vinden. Kijk daar is op
-
Waarom slaag je je , niet op als een . ?
-
themeforest
daar vind je themes
-
Ok, heb het even zoals Fangor zei gedaan, even display:none; toegevoegd. Later wil ik dat dit wel onthouden wordt omdat sommige leden liever de chat open hebben.
Maar alvast bedankt
-
Hallo,
ik heb even wat hulp nodig. Ik heb een chatbox dat getoond wordt op de website. Niet iedereen vindt het leuk dat het altijd openstaat. Je kan het nu wel sluiten, maar als je de pagina herlaad is hij weer open en dit wil ik dus voorkomen.
Ik heb al zowat een idee en dit kan met cookies maar weet niet meer hoe precies ik dit moet toepassen. Betreft voor een div genaamd ".toggle_chat" (div.toggle_chat).
Wie-o-wie kan me helpen om dit werkend te krijgen.
Alvast bedankt.
-
Erik,
ik heb wel interesse. Moet ik jou aanspreken of vice versa ?