Ik zal dat is opzoeken als ik tijd heb
Posts by Thisguyisgone
-
-
http://codecanyon.net/item/woo…a-product-options/7908619
gebruikte ik bijvoorbeeld. -
Install gewoon een Rom dat origineel is..
Idem de kernel etc. -
Ik heb zo'n plugin op codecanyon gehaald. Zal het is opzoeken
-
Hartelijk dank voor het invullen van de enquête!
-
ik kan je in mijn vrije uren helpen.
-
Uiteraard heb je die nodig, vraag de maker, of anders gewoon je geld terug vragen. Als ik een auto kocht, en er zou een wiel ontbreken, dan zou ik de verkoper ook in gebreke stellen.
Maar vaak zijn cronjobs voor zulke spellen echt onnodig. Met simpel rekenwerk kan je prima achterhalen hoeveel kogels iemand moet krijgen sinds zijn laatste inlog. Daar hoef je echt niet elke minuut/uur/dag een script voor te draaien.
Dus ik zou me vast houden aan een rewrite, dat komt de server ook ten goede en worden er geen onnodige scripts gedraaid.
"ik heb een aantal jaar geleden het dimaffia script online gekocht".
Na zoveel jaar iets terug binnen steken.. weet niet :-).
Ben je zeker dat je alle files hebt nagekeken? Ik weet niet hoe de structuur van de DiMaffia source eruit ziet helaas dus kan ook niet ruiken waar de crons zitten e.d. -
statistieken van en voor wat?
-
Ik vind het juist goed dat ze daar investeren, om het de gebruiker gemakkelijker te maken.
Ik doe op mijn websites ook debugcodes zodat ik het kan opzoeken waar de fout zit en wat de gebruiker er aan kan doen :). -
Dat is geweldig om te horen :).
-
Het beste wat ik heb gevonden is, dat je het best kunt proberen recoveren.
Lees hier is: http://stackoverflow.com/quest…ases-after-wamp-uninstall -
-
Je hebt alleen maar RAND nodig en een limit ;).
-
Ik zat ook bij Versio en dat werkte gewoon ;).
-
screenshot zegt genoeg. Jij moet gewoon je username en domein aanpassen..
-
Als je op steam iets delete, (dus op je PC) blijft deze gewoon in je Steam Lib. staan. Je moet het niet elke keer opnieuw kopen.
-
idem ditto hier
-
Maar de rest dus wel?
-
Verkocht. Mag gesloten worden.
-
Ik ook. Was veel beter...