Your response has been recorded.
Posts by Thisguyisgone
-
-
Welke beeldscherminstellingen mis je aangezien ik alles vind..
-
waarom gewoon niet met php..?
-
je mag me altijd PM'en mits je verder wilt gaan :-).
-
Idem ditto hier.
-
je host is contacteren voor de volledige path zoals ik je al zei via Skype.
-
Euh neen, de map met je zoekveld komt deels niet in je scherm ;).
-
-
Wat klopt er wel in die zin alleen al :'). Maar wanneer vindt de wedstrijd plaats?
-
Ok, wat kan je allemaal
?
-
Tables kan je ook responsive maken @hierboven. De Crimeclub source is illegaal, hier is zero tollerantie op en ja, mag gewoon niet. De layout structuur kan je bv vinden in de Time2Kill of Crimekiller source ;).
GL
-
mysql. Really ?
Euhm het gemakkelijkste is inderdaad; bv 30 dagen toevoegen en elke dag laten aftellen. Dat is wat je momenteel wel al kunt doen :-). -
Ik wens graag een PM. Ik heb veel ervaring met Woocommerce.
-
Nu je het zegt, inderdaad. Jij bent beript waarschijnlijk met een free logo.
https://www.google.be/search?t…f6O7hV1fcSV73lBrx1nFBNWL4 -
Niet closed, lees de zin opnieuw. Ze gaven toe dat ze het overgenomen hebben, niet dat ze het hebben AFgehaald.
-
Pak al die zaken dan mee naar je afspraak. Als ze dan lastig doen en niets willen veranderen/verwijderen kan je verdere stappen nemen
-
Je sowieso rustig houden en pak alle bestanden / contact tussen het bedrijf dat jouw logo heeft gemaakt mee, zodat jij kan aantonen dat je rechten hebt op het logo.
Dus denk hier aan een .psd of .ai en dus ja, mails of iets dergelijks.gl
-
Ik klikte na 5 seconden weg maar al één ding. Haal die whatsapp weg of zet het ergens anders want zie niet veel van je menu.
Tevens lijkt het wel op je andere site: (lau*dore*.com) -
bv themeforest.net is eenmalig maar je kan wel support blijven kopen per 6 maand ofzo.
Updates blijven wel gratis
-
Er was wel is een systeem dat niet met wordpress werkte maar leek op justeat of pizza.be qua bestellen