Wens je hiervoor een op maat gemaakt systeem?
Of liever toch al een source die bestaat (weet er niet direct één)
Posts by Thisguyisgone
-
-
Heb je een budget ?
-
is gemakkelijk zelf te doen en tegen de TOS van Niantic
-
Downloadsectie -> Crime / mafia sources -> volledige. Rechtsboven gezocht op banditi en kreeg dit
https://www.ictscripters.com/f…119879/?highlight=banditi -
Kan ik meer informatie krijgen per PM?
-
Ik heb er wel een paar. Contacteer me, kan ik je de linkjes geven.
-
Neen inderdaad, en vroeger kon je die tekst aanpassen. Ik zat wel in het team, maar zit er nu niet in.
-
Ik vind het slecht. No thank you.
-
Neen, bij ander topic (domeinen) kwam dit ook bij het nieuws. Heb dit al gemeld.
-
legaal dacht ik, de houder van de source had deze hier vrijgegeven. Wel voor een bepaalde periode.
-
Neen want we geven niets naar iets illegaals ;). Torrents zijn niet per se illegaal.
-
TPB is still connected
-
Wut wut? Is het zo moeilijk. Het javascript gedeelde is in de gecodeerde IonCube file. Simple as fuck.
-
Ja, de source is ook nog van minstens 5 jaar geleden. Dat is 1. 2, het was freeware, dus moet je ook niet zoveel kwaliteit verwachten.
-
Het Javascript gedeelde zal wel in een php-file staan die geïnclude wordt. Alleen is deze gecodeerd.
-
Je hebt pech. Alles wat je nodig hebt om de source te runnen, zitten in alle PHP bestanden die beveiligd / gecodeerd zijn met IonCode.
Dus als je ervan af wilt, zou je alles zelf moeten herschrijven OF een andere source moeten gebruiken.
-
Het fietsen e.d. is juist hetzelfde met Facebook. Pokémon GO geeft nog een waarschuwing dat je moet uitkijken. Het is allemaal je eigen verantwoordelijkheid. Niantic kan er niet aan doen dat er in 2016 veel retards zijn.
-
ze hebben dat gedaan omdat mensen hun source verkochtten. Deal with it
-
Rage, dit is gewoon childhood :'). Ben blij dat ze toch een stapje verder gaan dan gewoon op een console ofzo :-).
Natuurlijk het wel altijd veilig houden ^^.
-
Heb al 1 verkocht voor 20 ;).