Dan nog moet je ze voor de verkoop wijzigen. Tevens gebruik je afbeeldingen van Maffiacreator(?)
Posts by Thisguyisgone
-
-
Wat maakt het uit welke OS je eerst installeert..
-
ik bedoelde html5 om het vooral interactiever te maken. Zoals bv. een geluksrad of iets anders
-
best standaard uit..
-
Facebook wil maatregelen nemen tegen nepnieuws oftewel ook hoaxen dat via het sociale netwerk wordt verspreid. Wat ze bij Facebook willen doen is dus een waarschuwing geven aan hun gebruikers
Facebook zoekt ook naar factcheckers om dit allemaal na te kijken. Zuckerberg wilt deze nepnieuws ook laten verdwijnen aangezien meerdere sites er hier geld aan verdienen.
Ikzelf merk ook vaak op dat mensen vaak iets verkeerds delen (nieuwspaal e.d.) en het zelf geloven. Dan start er zo een discussie, over wat er eigenlijk niet is.
Wat vinden jullie hiervan?
Bron: nu.nl
-
Dus als ik nu een blog ofzo aanmaak moet ik jou of Koen contacteren voor de (extra) coins? Begrijp ik dit goed?
-
Dan heb je 1 zonder WI-FI voor 20.. :p
-
Waarom? Stel als je GSM plat is of je even geen verbinding hebt. Gewoon lekker "ouderwets".
-
je zou dan beter al met html5 e.d. gaan werken..
-
Ok ik snap je laatste bericht niet, maar hoe heb je het opgelost.. ?
-
Wat wel lastig is, is dat ik elke x-aantal dagen een mail krijg voor kwalificatie. ik heb nooit toestemming gegeven zover ik weet..
-
Hoe heb je dat gedaan?
-
Ze zullen dit wel massaal promoten eens ze de grote steden hebben getest e.d.
-
Ben benieuwd. Is het door ons Skype gesprek dat je wat getriggerd bent geraakt om er terug aan te beginnen?
-
Starohosting bedoelt dus http://installatron.com/
-
een linkje naar jouw voorwaarden is best handig.
-
Deze is echt handig. https://www.bol.com/nl/p/grund…91184509-9200000026879325
Je kan dus zoeken op bv. Deurbel met 2 ontvangers. Je kan bij deze verschillende melodieën instellen.
-
Pak dan de Pokémon source en bouw het om?
-
Mag ik dan vragen waarop jij je prijzen basseert? Heeft er ooit een site opgestaan?
-
Zijn er enige statistieken beschikbaar van zorgdiensten?