Of simpeler. Bootstrap.
Posts by Thisguyisgone
-
-
Omdat ik je teksten al gezien hebt. Niets is daar SEO aan.
-
@Jesse kan je wel SEO?
-
Ik onderbouw het negatieve commentaar wel even.Ik zit sinds 1 week weer op ictscripters, vroeger was dit een groot platform. Maar nu zie ik nooit meer dan 10 leden online? En ik kijk dagelijks een aantal keer op deze website.
Stop met je eigen posts te liken, elke keer opnieuw @'Twan025
Kijk ik zeg gewoon dat het zogoed als te laat is @Tim. De eigenaar komt hier zelfs niet, al maanden niets geposts. Beheerders / admin amper online / activiteit. Een website hou je niet alleen recht door leden.
Dat is altijd hier zo geweest. Dus ik hoop dat ICTS nog te redden is, maar ik betwijfel het. En dat weet jij ook als adviserend lid. Sowieso. Sell this shit, or close it.
-
Waar staat linkpartners? Ik zie niets
-
Goed op tijd #noffence
-
Ik denk, dat het geen zin heeft. Zolang de eigenaar geen moeite erin steekt, en 50% van het team. Dan kan je dag dag zeggen.
-
Denk dat niemand deze (gratis) gaat delen ;).
-
Hoe zou ik kunnen helpen :)?
-
Kan je toch perfect zelf maken dan.
-
Contacteer Mollie. Die gaan dat het beste weten :).
-
dacht van wel. Contacteer ze anders
-
Als ik CrimeClub opzoek, sta je niet eens op de eerste pagina. Denk eraan dat Google je zoekopdrachten geeft op basis van je zoekopdrachten.
-
Maakt niet uit hoeveel leden, bij Mollie is het nu alleen bij bedrijven en dacht dat dit bij TargetPay ook zo was nu.
-
@Starohosting
Misschien jij
-
Ik heb een lange tijd Block 'N Load gespeeld. Call Of Duty en Minecraft in 1.
-
https://themeforest.net/catego…h&view=list&sort=trending
dit zijn de trending themes. Zit er altijd wel iets leuks bij.
-
Not everything on the Internet is true - Abraham Lincoln
Waarom zie ik dit nu pas :')
-
Ik heb gewoon html templates. Die vind je ook op themeforest, https://themeforest.net/category/site-templates
-
Waarom koop je geen layout voor max 20$ op themeforest..
Ik heb wel nog wat templates liggen die ik niet gebruik.