Ik kan dit maken voor u, ik verwacht eventueel al een voorbeeld.
Posts by Thisguyisgone
-
-
Maar had bij Irakli een licentie aangevraagd, wie deze dus heeft, laat me a.u.b. iets weten !
Btw een bump
-
Zoals ik al via PB vermelde koop je het best 25 EUR. Aangezien de wisselkoers wisselt en aangezien je van EUR naar USD moet wordt er ook nog wat geld verrekent.
-
Dan wil ik graag screens zien in je startpost :-).
-
Kan er een admin account vrijgegeven worden ?
-
Heb antwoord gekregen van de echte eigenaar:
Hallo Ferhat,
Dit kan ik helaas niet bevestigen.
De source is nooit officieel verkocht door mij. X had toegang tot de website en heeft achter mijn rug om de source verkocht. Deze source is illegaal. Je bent er als koper helaas naast een heleboel anderen ook ingetrapt.
Ik kan wel vertellen dat mij huidige website, en daarmee ook de CriminalStyle source, te koop staan. Dit wordt verder nergens gepromoot, enkel mondeling.
Mocht je verdere vragen hebben dan hoor ik 't graag!
Mvg
Ruud -
Ben op de naam gekomen, namelijk Criminalstyle (zat ver :p)
-
Je mag dit bij Ruudt aanvragen.
-
Hallo,
ik had vroeger een licentie aangeschaft van een source (weet helaas de naam niet), maar heb wel een voorbeeld.
http://crimeplace.nl/Had er 50 voor betaald maar nu ik een nieuwe pc heb (na crash van vorige pc) heb ik niets meer van bestanden.
Wie deze kan bezorgen is een grote held!Dank
-
Meer info per pm graag.
-
Denk er aan dat de wisselkoers schommelt. Koop voor de zekerheid 25.
-
Ja, maar gaf 2 voorbeelden, weet dat Dimopay van hem is en je hebt ook nog de keuze uit Targetpay
-
Koen kan dat leveren oftewel targetpay.
-
Ik kan altijd is kijken.
-
Smart lenzen ?
-
Blijven de followers ? Ik ben wel bereid om 10 euro te bieden maar dan moet u me garant stellen dat de followers blijven. Als ze weggaan, dat u me terug betaald.
-
Anders kan ik je geen ontwikkelaar noemen ...
Als je hulp nodig hebt (zoals je PM), mag je deze altijd stellen. Zal je PM later beantwoorden, zit op gsm voor de moment.
-
Why not Eclipse and Java
? -
Via odin root je je gsm. Kan het filmpje niet zien, zit op 3G nu
-
Zover ik kan lezen wel.