Ook op mobiel / lage resolutie?
Posts by Thisguyisgone
-
-
Spreek me is aan op Skype
-
Wat wil je dan exact bereiken?
-
Is door je logo die erbij komt?
Maar contacteer de maker, hij heeft een FAQ en support...
-
is de youplay thema. Ga je zelf een licentie moeten aanschaffen normaal.
-
Beste,
Enkele maanden geleden was ik begonnen aan een site waar mensen hun stats kunnen checken. Er zijn concurrenten, maar de site is opzich redelijk actief.
Heb er geen Analytics opstaan maar volgens Adsense krijg ik minstens een 300 tal bezoekers.De inkomsten hierop zijn rond de 4 a 5 EUR per maand van adsense zonder enige promotie (totaal 40 EUR).
Ik denk dat iemand met meer tijd voor dit project, en mits de juiste updates, er een klein bedragje kan verdienen.
Alles werkt op de site (Steam login, profielen checken, e.d.).
Wat je ziet is wat je krijgt, hierbij krijg je dus ook het domein erbij.
Zou hier toch een 25 a 30 voor willen krijgen. Voor bewijs van inkomsten, PM me maar, of plaats een reactie in dit topic.
Dank
-
zoek is op woocommerce variable pricing / product ;).
-
op codecanyon vind je erveel.
Ik heb tevens nog een crea8social licentie met addons
-
voorbeeld van de layout? Mag per pm
-
waarom zoek je ze zelf niet. Dit is basis kennis. Vooraleer je aan iets kl**t waar je niets van af weet, vraag je het dan tlch eerst of zoek het op.
-
booking plugin, weet niet direct de naam.
-
in sommige scripts.vind je dubbel account scripts.
-
SELECT ip FROM users where ip = data ip
Dan tel je of er meer zijn dan 2..
-
met een where van de ip..
-
Ik heb wat feedback..
1) waarom laat je mensen je site reviewen op Google reviews ? Ok, je bent ingeschreven bij de KVK, maar snap het nut niet.
2) het is nog steeds een Crime-Club.., core is dus niet echt uniek
3) Outgame is ok, maar waarom doe je je ingame dan ook niet naar bootstrap / responsive? -
Waarom zouden we je ideeën geven? Kunnen we het even goed zelf doen.
Wat je wel kan doen is een keer op Codecanyon kijken wat voor systemen ze hebben, en zoiets proberen te maken...
-
outgame is toch gestolen van mijnmaffia
-
Wordpress offline, maffiasource is de mafiabase source in een gejatte outgame van mijnmaffia? Wat is er anders dan de Mafiabase source?
-
Graag gedaan =)
-
Werkt op mijn S8 met alle browsers. (Alleen moet ik filmpje op volledig scherm afspelen).