Posts by Melvin

dit moet bovenaan je script:

Dit moet waar je je content wil hebben tussen de divs!:

PHP
    <?php	include($pagina); ?>

hij pakt nu automatische bestanden uit de map game/ maar dat moet je ff aan passen zelfde als de letter die je wil gebruiken dat is nu index?m=jepagina

Ik zou het zelf via msn of extern bureau blad doen mensen houden er niet van om iets te instaleren dus je moet het gewoon doen met de dingen die iedereen al heeft

Beste mensen,

ik zoek een soort van map script waardoor leden een eigen rondom plaatsje op de map krijgen als ze zich aanmelden en dat die dan door iedereen bekeken kan worden. (net als travian)
    ik heb al op google gezocht en al geprobeerd uit andere spellen te halen maar het lukt niet echt dus ik hoop dat iemand zo'n script voor me heeft liggen alvast bedankt ik hoor graag van mensen.

Mvg,
    Melvin

Voor de mensen die de drugs bug(mini fout :p) nog niet hebben opgelost in de criminolzz hier is de fix

Deze fout heb ik ookal opgelost in TimD ze nieuwe versie

zoek naar: (ongeveer regel 50)

PHP
    $own['drugs'] = 0;

Vervang door:

PHP
    $own['drugs'] -= $_POST['drugs'];

en daarna geeft hij dus niet meer aan van 0 drugs verkocht voor 250000 ofzo maar dan 100 drugs voor 250000 of welk aantal drugs je wilt verkopen:p

ja als je het goedkoop houdt bv voor 5euro ofzo zal je best wel veel klanten krijgen zodra je meer gaat vragen denken ze van me site werkt toch waarom zou hij valid of strict moeten zijn

ja het kan wel met javascript er is ook een nep habbohotel genaamd jabbo dat is ook in javascript geschreven dara lukt het ook gewoon is wel veel werk maar het kan wel

dat is heel simpel aantepassen zet dit in je login

PHP
    <script language=\"javascript\">top.location.replace('index1.php');</script>

gewoon bij de tekst van je bent weer in de wereld ect.

nou iedereen gebruikt tegen wordig banditi maar als je echt een nieuwe spel gata bouwen en je zou een basis willen hebben gebruik dan red criminals