Posts by Melvin

[offtopic]FF over die deurwaarder he jeroen die kosten zijn helemaal niet erg want dat verhaal je dan toch op die persoon :P [/offtopic]

Maar ik vindt het een leuk idee denk alleen dat er maar weinig echt scripters hier zijn die alles kunnen

ik heb zelf ook me mos certi je weet gewoon alle snelkoppelingen uit je hooft en het is eigenlijk niks nee het is meer als je voor als je bij een klantenservice gaat werken die hulp bied voor office die willen gewoon dat je een certi hebt meer niet en toch ben ik wel blij dat ik ervoor heb geleerd ik ga nu 10x zo snel met word en Excel als me maat die hem niet heeft je leert er toch wat van

ja kan ik niet hier ben op school was al blij dat ik photoshop portable kon laden op deze server alles is hier zo traag en het is nog wel een ict school

O wel raar ik dacht altijd als je hem XHTML en CSS erbij deed dat het dan basing was want slicen is gewoon een standaart instukjes geknipte layout ookal is het door iemand verzonnen

ja zal het morgen wel vragen :P maar ja het interesseert hem toch weinig dus tot dan zet ik hem hier niet neer ook al heeft iedere leerling een eigen school site met dat boek erop :P

ja maar dit was officeel een engels boek een leraar van me school heeft hem helemaal vertaald en aangepast zodat wij het konden leren

Laat maar mensen heb het al verwijderd ik weet niet of ik de rechten ervoor heb dacht ik doe eens wat voor de medemens gaan julie gelijk zeuren om de rchten ik heb er ook niet voor betaald dus weet niet of er rechten opzitten

ja dat snap ik tjap maar dat vroeg hij toch niet of heb ik nou ene bril nodig dus zijk niet als je er niks van weet

wat overclocken henkie :P heeft er niks mee te maken maar je moet even je kast open schroeven gangstawars daar moet je even kijken hoeveel sloten er nog vrij zijn voor geheugen ik denk zo aan je specs te zien dat je tot 2gb aan geheugen totaal kan hebben maar dat is simpel te zien als je je kast dan toch open hebt gemaakt staat er met koeie letters het type van je moederboard als je dat hier dan post kan ik je spec zo vinden

ik zou het zo eens proberen