Posts by Melvin

Ik snap ff het probleem niet bij al die hostings van dat ze geen criminals willen ofzo ze zeggen dat je anders te veel dataverkeer gebruikt maarja dara betalen ze dan toch ook voor en zodra dat op is laat je ze gewoon extra betalen of je zet ze op suspended of zie ik dat verkeerd?

Nee valt mee hoor windows 7 maakt dat wel goed door middel van een update maar dan heb je in iedergeval je netwerk kaart en dat is 1 van de eerste dingen die je op school leert met je ict opleiding

Je moet ff je normale moederbord cd pakken dan even de driver zoeken van xp die kopieer je naar bureaublad als die daar staat doe je rechtermuis knop op de driver en dan eigenschappen daarna ga je naar het venster compitabelmaken en vink je die optie aan en selecteer je windows xp services pack 3 daarna klik je gewoon op ok en moet je de driver ff instaleren na het instaleren start je de pc opnieuw op en werkt het weer

Dan nog iedereen mag ze eigen regels bepalen en jouw gedrag past hier duidelijk niet bij. het is het zelfde als de leraar zegt zet BV je beeldscherm uit als ik tegen praat is geen algemeene regel is nergens vast gelegd maar je luisterd wel anders krijg je als nog straf

Ik heb er geen 1 voor je liggen maar heb wel een tip voor je in de php-fusion source zit zo'n systeem misschien dat je die kan ombouwen voor jou source?

Zo jij bent echt aardig voor ons voel me gewoon gedwongen zou voortaan wel handig zijn als je erbij zette dat het voor banditi was en heb je mis al eens geprobeerd de codes te wijzigen want leuk dat iedereen hier weet dat je de standaard codes gebruikt kunnen wij er ook ff in

Pluspunt: kleuren combi en komt proffesioneel over.
    Minpunt: Die bovenste grijze balk loopt niet helemaal door tot rechts maar is zo gemaakt denk ik dus voorderest heb ik geen minpuntjes.
    Conclusie: Mooie site denk dat veel mensen hem willen gebruiken
    Evt waarde: ---

en een tip veranderd de grote van je achtergrond want ik heb een scherm resolutie van 1680x1050 en ik zie dus niet heel je achtergrond terwijl hij in ze geheel groter is en mooier of je moet je achtergrond niet vast zetten

ja gewoon engels taal scripts vervangen door nederlandse maarja dat is toch niet voor een beginner dus dan moet je hem gewoon van te voren downloaden en gelijk erbij instaleren

nee je kan dat taal pakket er gewoon bij uploaden want bij de instaltie vraagt hij erop het kan evt ook later maar dan moet je je database verwijderen en dan weer opnieuw instaleren in het nederlands als je weet wat je moet doen is het geen probleem

Php-fusion is super simpel je kan al super veel via het beheerder systeem en alles is netjes gescript dus je ziet zo waar je moet zijn en je kan zelfs als je wilt een nederlands taal pakket downloaden op de phpfusion-nederland site alleen die moet je dan van te vooren downloaden want die moet je gelijk verwerken in de instalatie

Zo voor de geintreseerde de nieuwe lay zit erin alles bugs zijn er nu echt uit hij laadt super we hebben extra admin opties gemaakt ik heb volgensmij ook die refresh bug eruit gehaald bij login en anders moet je die inlog uit het menu gebruiken alles is vernoemd er stonden nog van die standaart woorden zoals familie bij clans enz dat is allemaal vernoemd dus nu uitbreiden testen en dan bij downloads plaatsen en ik wil ook nog een groene lay erbij maar dat komt nog wel