Posts by Melvin

Hallo CP'ers,

ik heb een vraagje ik heb een domein wat ik gebruik voor een spel alleen nu is er een bedrijf dat de zelfde naam heeft als mijn site kan dat bedrijf nou zomaar mijn domein claimen dat ik het kwijt ben of kunnen ze dat niet zomaar doen? want ze hebben nu alle overige extenties opgekocht behalve die van mij.

Mvg,
    Melvin

Koop gewoon een html en css boek bij bol.com ga daar eerst sites mee maken en daarna een php boek gewoon veel oefenen.

[offtopic]@ larsisgoed9 wat nou dreamweaver word niet gebruikt door scripters???? ik krijg er zelfs les in op school dus het is echt bullshit dat mensen die niet gebruiken want het gaat tegenwoordig om snelheid met scripten en als een programma alle tags voor je afsluit is dat heel handig natuurlijk je moet het ook uit je hoofd kunnen maar een programma is niet erg.[/offtopic]

Zo weer even een update
    Het inlog systeem werkt nu goed, je kan nu registreren en je kan nu heel makkelijk gegevens uit de database halen.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 28.06.10 11:58:24:
    Beste CP leden,

Ik hoorde op msn dat de layout voor het basis spel niet zo in de smaak viel nou was mijn vraag heeft iemand nog een mooie layout liggen die hij wil doneren voor het basis spel?

Mvg,
    Melvin

Ok bedankt jongens ik zal het erin gaan verwerken zijn er nog meer ideeén?.

@ferhatr
    Ja ik heb dat nog even uitgeschakelt want heb nog geen ingame dus als je dan inlogt zie je alleen een witte pagina met tekst

Beste leden van CP,

Ik zag pasgeleden een topic over dat mensen graag een basis spel zouden willen nou dacht ik ok daar wil ik de mensen wel mee gaan helpen dus ben daarom begonnen met het maken van een nieuw basis spel voor CP je kan het zien op http://www.cpbasis.melvin-kok.nl/ ik zal iedere keer als ik iets heb gemaakt het hier posten of ik maak een blog aan ofzo moet ik nog even kijken maar nu wilde ik graag weten welke opties er ECHT in moeten zoals auto stelen enz.

Mvg,
    Melvin

*PS: mocht je willen helpen dan kan dat natuurlijk*

*Update: 23-06-2010 20:30
    De ingame is nu gemaakt moet hem nog even goed slicen maar dat komt morgen voor de mensen die graag de ingame willen zien

Naam: demo
    Wachtwoord: demo

het inlog systeem werkt ookal goed*

Hallo allemaal,

Ik heb een nieuwe hosting server en daarom geef ik 5 hosting pakketen weg.

Specs:
    200mb opslag
    5 a 10gb dataverkeer ligt eraan hoeveel je nodig hebt.

1 ftp acount
    5 mysql databases

Mocht je interesse hebben laat het dan even weten en vertel wat je erop wil gaan zetten dan verloot ik de pakketen aan de mensen waarvan ik denk dat die ze het hardst nodig hebben.

*Let op er zit geen domein bij!*

Mvg,
    Melvin

Cijfer (7):
    Eventuele Waarde: ?80
    Pluspunten: mooi menu en nette indeling
    Minpunten: te veel bruin en graag andere lettertype + kleur
    Overig: ik vindt de layout wel netjes maar zou toch meer wit erbij gebruiken voor een frisse look

Hij krijgt gewoon een simpele geheugen dump wat je allemaal kan doen!!!!

1 start hem op zodra je windows ziet laden trek je de stekker er even 10 sec uit en herstart je hem als dat niet lukt zie optie 2

2 druk bij op f8 en druk op windows herstellen!

3 doe windows cd erin start op via de cd dan kom je in het blauwe laadscherm van windows om te installeren druk daar op R om te repareren

4 haal de hardeschijf eruit zet hem op slave en doe hem in een andere computer erbij zodat je de data eraf kan halen

Ik zie dat veel mensen klagen ik begrijp dat niet ik beheer zelf ook websites en ik weet dat het niet altijd makkelijk is om domeinen over te zetten van host naar host dus daarom snap ik stan niet hij heeft blijkbaar geen betaalde host ik ben juist alleen maar blij dat criminalspoint nog terug komt dus stan als je alleen maar commentaar hebt ga dan lekker weg en k.rens succes met het terug halen van je domeinen.

Mvg,
    Melvin