Bedankt jongens ik heb de fan schoongemaakt, der zat heel wat stof nu een half uur later geen problemen meer. Thanks!
Posts by iCold
-
-
Hey,
Ik word helemaal gek van mijn schoolcomputer. De fan begint na een minuut of 5 heel veel herrie te maken. Ik heb een bios-update gedaan, ik heb ook "Speedfan" uitgeprobeerd maar niets helpt.
Het gaat om een Dell Optiplex GX620 met Windows 7. Ik draai nu 1 GB RAM. Zal het helpen als ik een extra GB erin doe? Of is er een ander oplossing?Ik hoor alle mogelijke oplossingen graag!
-
Verkoop gestaakt.
-
Idd naar PayPal bellen. Maar aangezien je minderjarig bent zou ik even goed nadenken. Voor een PayPal rekening moet je minimaal 18 zijn.
-
-
Om een slotje te voorkomen raad ik aan om even je topic titel te veranderen naar iets wat duidelijk is.
-
Helaas tegen de regels van Facebook. Dus ik moet hier een slotje op doen.
-
ik gebruik http://www.youtube.com/watch?v=I-xxheAEaWs6 en die werkt heel goed.
Zal wel heel goed werken in je slaapkamer maar niet echt op een camping 7 hectare meter.
-
Al verkocht als ik de startpost lees.
-
Vind het een vaag topic. Lijkt eerder op reclame.
Dus bij deze een slotje. -
Mag je vinden. Maar 5 maanden te laat om mee te doen met de discussie...
-
Ik geloof het helemaal niet. Ik heb poll's gezien op verschillende websites, onder andere GeenStijl en AD, en daarvan was een ruime meerderheid tegen het afluisteren.
Ik vind het een broodje aap verhaal. Gewoon om de schade te beperken. -
Gefeliciteerd, je hebt er een strafpunt bij. Ook is de verkoop bij deze gestaakt. Zie zo je bericht met de reden.
-
Houd het lekker bij één topic.
-
Oplichting. Ik bepaal straks wat de mogelijke gevolgen zijn. Daarnaast zijn alle biedingen ingetrokken.
-
Het kan ook gewoon niet aan jouw of jouw systeem liggen. Misschien hebben ze bij Microsoft jouw domein of IP gewoon op de blacklist gezet.
-
Die vakantie modus heeft ie al aan tijdje geleden ingesteld (voor die dit topic startte) omdat hij niets meer met ICTS te maken wou hebben. Maar blijkbaar houdt die te veel van ons...
Verschillende klachten gehad over niet nakomen van afspraken. Bij deze eerst toestemming vragen voor je weer een topic opent waarbij je andere nodig hebt. Doe je dat niet sluit ik je topic en ontvang je een strafpunt.
-
Klopt vergeten te melden, hier een overzicht: http://www.iphoneclub.nl/25818…per-idevice-vergelijking/
-
Je bent niet verplicht de update. Je bent toch ook niet verplicht om van winxp naar win8 te upgrade of niet? Het heeft wel een nadeel dat mocht er een lek in iOS 6 zitten ze niet fixen.
-
@Fils ik had nog een layout liggen. Ik ga hem zoeken maar ik kan niets beloven.