@TrueCrime, LiveMail werkt echt niet zo. Ik was aan het mailen. Maar er stond 10 minuten lang dat ik geen berichten had. Toen ik op hotmail.com keek zag ik dat ik er 5 had. Dus voor mij geen LiveMail.
Posts by iCold
-
-
Ow oke, er zijn tig leuke spelletjes. Zoals angrybirds tinywings cut the rope. En ze kosten nog geen euro (0,79).
-
Die spellen die zijn genoemd kosten geld, en jy vroeg gratis? Ik snap het ff niet?
-
@Sp1d3r, idd maar zoals ik al eerder zei een stunt van obama. En ik weet zeker dat als je iemand vermoord die al 10 jaar lang gezocht wordt, miljarden dollars geïnvesteerd & duizende moorden op zn naam heeft, die gooi je tog niet binnen 3uur de zee in?
-
Ik denk dat dit gewoon een actie is van obama, ze verkiezingen komen eraan, dus dit is een mooie stunt om aandacht te trekken. Osama had intotaal 7 dubbelgangers (las ik ergens). Misschien is dit nummer 8?
-
Willem, eum tog wel?
-
Ja als ik kan ik ook nog.
-
SkyNet miss handig om hem ook hier te plaatsen.
-
In de centrum van Rotterdam natuurlijk, en kijken hoe stom dronken sukkels doen.
Geniet, maar drink met maten.
-
Het doet me denken aan een gratis template, btw je twittervakje boven geeft een error.
-
-
-
Ik heb de nieuwste versie, maar die is illegaal als ik me niet vergis.
-
Beginpost upgedate!
-
-
-
Tegen een vergoeding natuurlijk, maar geen overdreven ik zit te denken aan 1 tot 2 euro per licentie
-
Hey,
ik bedacht me net een flashrace te maken voor de banditi source. Is hier intresse voor? Ander ga ik het natuurlijk niet maken. Het kan ook voor andere source's gemaakt worden op aanvraag.Omdat genoeg mensen intressen hebben ga ik ermee beginnen. Zoiets gaat het worden:
Je racet samen met de computer, en je moet 3 rondes maken. Win je dan krijg je €500.000 op je bank en kom je op de lijst. Elke zaterdag word de winnaar met de snelste tijd eruit gehaalt en krijgt een prijs.
-
Ik ben het met Axl_H eens, de header past er niet bij. Maar voor de rest is ie goed!
-
Ik vind dit geen website meer:S. Het is een maffia domein maar op de site staat er bedrijf? Je ziet niet wat voor bedrijf het is. En je layout, weet niet als je dat een layout kan noemen. Slaat al helemaal nergens op. Ik wil je niet belediging maar dit is echt mijn mening.