Rick, nee. Mijn oude antivirus is verlopen. Ik wou AVG erop zetten. Maar mn RAM is te laag. Moet minimaal 512 erop zetten. Ik heb het tog geprobeerrt maar hij start veelste traag op.
@broken, ik heb 2 slots voor ram. zie ik. Dus ik kan dan 2x 2GB?
Rick, nee. Mijn oude antivirus is verlopen. Ik wou AVG erop zetten. Maar mn RAM is te laag. Moet minimaal 512 erop zetten. Ik heb het tog geprobeerrt maar hij start veelste traag op.
@broken, ik heb 2 slots voor ram. zie ik. Dus ik kan dan 2x 2GB?
Broken, waar kan ik zien hoeveel RAM me moederbord aankan?
Broken, volgens mij begrijp je me niet. Ik wil het met een usb proberen omdat er op youtube 1001 tuts staan hoe je het kan doen. Ik kan nu even geen nieuwe onderdelen kopen. Ik stap over een tijdje over naar een geheel nieuwe pc.
Broken, wat bedoel je met nieuwe erin vastklikken?
Hey,
ik zag op youtube tut's hoe je je ram kan verhogen (winXP). Ik heb een hele oude computer. En ik moet er een tijdje mee door ivm verhuizing. Hoe kan ik mijn RAM verhogen met bijv een usb-stick (16GB). Ik heb tuts geprobeert maar niets werkt. Ik ga niet solderen, ik ben niet handig enzv.
Ik heb nu RAM 447,48 MB. Ik zou dit graag naar 512 halen, of zelfs hoger tot 1024 MB.
Heeft een van jullie een idee?
Google api is geen goed idee. Ik heb een function geschreven en het kwam er bagger uit. De gramatica dan he.
Eumm, Bump?
Mijn gebruikersnaam Hou hem tog laten veranderen een van deze dagen.
Ja, erhoeft eigelijk geen toestemming voor worden gevraagt. Aangezien de uploader zelf heeft aangegeven dat het op een ander site mag staan.
Even een klein aanvulling:
De [s] tags werken wel. Maar der is geen button voor. Hoezo niet? Het is wel handiger dan zelf typen.
R-Mijnten, ik heb je 2x een PM gestuurd.
Heb je misschien de slechte ook ergens op je pc?
Op wat moet er getest worden?
Moet er ook een layout bij worden gemaakt. En wat bedoel je met Voldoende, x of xxx?
Nop, maakt helemaal niets uit. Dan probeer ik wel een outgame te maken. Miss kan je de download link PM me of hier posten.
Slaaplekker iedereen,
Citaat van OveronsGeschiedenis
CriminalsPoint is opgericht op 31 Maart 2006 door Anton Bekenkamp en Mitch.
Idd, verkeerd gelezen!
Ik heb geen skype. MSN ook goed? Of gewoon pm/mail?
Perrytje, slecht maakt mij helemaal niets uit. Zoals ik eerder aangaf ik wil mn kennis verbeteren. En dit is een ideale manier. Vandaar dat ik dit layout zoek.
Hood, als even rondneust op cp hier, dan kom je er vanzelf achter.
[Wie was de eerste eigenaar van Criminalspoint ?
Ik denk Dominic.
[Waarom wil jij dit pakket ?
Ik ben heel benieuwd hoe je je hosting bent opgestart. Je had al een jaar geleden een basis gestart maar werd niet echt afgemaakt.
Ik zie dit meer als proefpakket, is RJShosting echt zo goed dan koop ik in de toekomst mijn benodigd heden daar. Miss herken je me nog, heette destijds Mokerr
Laatste bump dan maar. Iemand moet hem hebben tog?!
Google, css opacity.