Ik ga straks even de slice wat netter maken. Zoals lettertype, valid maken. Natuurlijk credits voor slice naar Patrick.
Posts by iCold
-
-
Dat gaat hem niet worden. Ga niet helemaal naar eindhoven met de trein
-
Hey,
ik heb pas een nieuwe iPod Touch 4G gehaald. Maar ik heb hem laten vallen en het scherm is gebarsten. Alleen dat glas moet worden vervangen. Kent iemand een betrouwbaar reparatie site. Of winkel. Ik woon in Rotterdam.
Ik heb google gebruikt. Maar kwam alleen doe hetzelf site's tegen, wil dit best doen maar kan geen reparatie-kit vinden.heeeel erg bedankt.
-
Is paypal misschien ook een optie? Mijn internet bankieren is tijdelijk geblokkeerd, dus ik kan niet na trekken als er is betaald bijv.
-
Geen idee, de designer verkocht hem als DJ layout. Is inmiddels al aangepast.
-
Beste,
hierbij verkoop ik mijn algemene layout. Ik heb ooit alle rechten gekocht, maar niets mee gedaan. Ik wil hem nu wegdoen.
Voorbeeld: Afbeelding
Startbod:
€5€3,-
Opbieden: €1,-
Buyitnow:€17,-€15,-
Eindigd: 24 uur, laatste bod, of BINRechten: Alle
Ontvangt: .PSDBetalingsmogelijk heden:
PayPal.[offtopic] (internet bankieren is geblokkeerd, kan dus niet natrekken als er betaald is)[/offtopic]Biedze
-
Yoici, al een paar dagen.
-
Mav, dat heb ik natuurlijk al gedaan;
CitaatEr is een probleem opgetreden tijdens het bezoeken van de FAQ-pagina.
De NL versie ervan is (nog) niet online. Maar er is wel een mogelijkheid om een contact form intevullen.
-
Hood, nu hij tog aan het opruimen is. Kan ie het beter meteen goed doen.
-
Dit is gewoon een mededeling. Helemaal niets mis mee.
Ik vind het een goede zaak, koen zou al zijn project nogmaals goed nakijken. Ze lopen allemaal dood. Laatste update's zou jaren geleden zijn geweest. GameColl vond ik zelf echt stom. Was niet duidelijk wat voor site het was. En onoverzichtelijk.
Koen, ik zou zeggen controleer al je projecten die je online hebt staan. Vooral omdat op bijna allemaal een php error staat.
-
Fitim, dit is anders dan een miljoen.
L.Groot, waar kan ik contact opnemen. Ik kan namelijk niets vinden, en op google staat dat het nog niet voor NL is.
@Broken, nieuwe account? Nee. Beter opletten, ja altijd. Dit kan iedereen doen in een seconde.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 10.01.12 18:08:13:
BUMP, kan iemand misschien hun email hier plaatsen? Of PM'en.
Nederlands of Engels maakt niet uit. Ik heb zelf al gezocht! -
Ik zou je groene button een ander kleur geven. Iets dat niet zo vel is maar tog bij je lay past. Ik zou ook op een plaatje een copyright zetten (c) Swift Messenger onderaan bijv
-
Hey,
er heeft iemand onlangs mijn gebruikersnaam op facebook gewijzigd. Maar je kan hem maar 1x veranderen volgens de regels. Is er niet een ander manier om hem tog te kunnen veranderen? In heb in het support center gezocht maar kan niet vinden?
-
-
Hey,
ik ben bezig me jQuery uittebreiden, maar ik loop tegen een probleem aan. Ik wil een jQuery submit. Dus dat hij bijvoorbeeld uit register_procces.php alle $melding functies haalt?
Ik heb op jquery.com gekeken maar kom er niet uit. -
We vergeten een klassieker: Tiny Wings.
Real Racing 2, Remember the milk, GTA III (3), Rayman The great Escape,
-
Graag hier een voorbeeld, budget en de betalingsmogelijk heden;)
-
-
-
@broken, hoe moet ik dit dan oplossen? Kan het met get_file_contents misschien?