NielsB, ik heb wat verstand van SEO. index.php?set=nieuws veranderd naar nieuws.html. En speciale tekens worden - dus bijv
nieuws.php?id=8?name=een-auto-ongeluk-op-een-snelweg
word:
nieuws/8/een-auto-ongeluk-op-een-snelweg.html
Ook heb ik meta tags. Zover ik weet heb ik ze allemaal goed geplaatst en geschreven.

Pagina titel
-
-
-
Citaat van NielsB
Als je verstand van SEO hebt, dan weet je toch echt wel beter dat dit niet werkt met een simpele define!! Jullie zitten namelijk helemaal fout, je hebt namelijk veel meer dingen waar je op moet letten.
@ts, Ik zal je even een goeie tip geven je url die je mee geeft in de url zal je moeten omzetten naar mod rewrite. De titel die in de url komt te staan kan rare tekens bevatten.. Deze moet je namelijk omzetten via een speciale filter zodat hij als gewone url eruit komt en hem dan verwerkt op de pagina met de titel met rare chars.
Seo heeft btw 1 h1 en voor de rest opbouwend met h2 h3 h4 h5. Je gebruikt titles aan een link mee, alts aan een img. Zo heb je dan ook weer het gebruik van divjes en css html netjes scheiden. Ook heb je manieren om een allow te geven via een meta tag, zodat google heel je site gaat bekijken.
Keywords en description in de meta tag zijn bepalend, maar laat dit ook varieren per pagina.Voor de rest kan de titel gewoon je code echo?als je dit gewoon goed mee stuurt! Maar je kan het beste je pagina functie bovenaan zetten. En dan in de html een simpele echo of include.
Ben benieuwd hoezo dit niet via define opgelost kan worden...Ik maak een SEO klasse in. Define daarin titel en enkele meta tags. En echo deze. Hoe kan dat niet goed zijn?
Moet wel zeggen dat ik via de View klasse een waarde ga toewijzen voor de variabele en in de view deze kan aanroepen ipv define. Maar uitkomst is hetzelfde...
-
-
Je moet het definen VOOR je het aanroept
Vandaar dat ik eerst de functies doe, en dan pas de output. -
Het gebruik van zn seo klasse is een handige manier, maar dit hoeft niet persee via een hele seo klasse he
Je kan dit gewoon simpel via controller op halen en bijv via een template systeem ( twig ) makkelijk verwerken in je view. Ik raad je ook aan om een template systeem zoals twig te gebruiken, is wel even uitvogelen hoe het werkt maar kan veel voordelen opleveren.
Voor de rest over dat definen, ik gebruik ook defines! Alleen de manier hoe je het hier gebruik vind ik beetje nutteloos. Het voordeel van define is dat je de waarde niet kan aanpassen, bij een variabel kan dit natuurlijk wel. Dus weet niet wat je nu gaat verwerken via een define?
De titel van de website is handig voor een define, aangezien die niet aangepast kan worden. Maar als je de titel van elke pagina in een define gaat verwerken, kan je beter een variabel gebruiken.
-
@broken, hoe moet ik dit dan oplossen? Kan het met get_file_contents misschien?
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!