Je wachtwoord vergrendelen met base64 is helemaal niet veilig. Gewoon 0,0%.
Posts by iCold
-
-
Eeyk wat bedoel je veel websites zullen niet meer werken? Het zijn maar tracing-cookies. Websites kunnen ook zonder.
En waarom ik dat zou willen? Ik hou van privacy. Recalme vind ik oke, maar die tracingcookies hoef ik niet. -
Hey,
ik zoek een FireFox plugin die het best tracing-cookies kan blokkeren. Ik heb er al een paar uitgeprobeerd, maar die werken niet 90%.
Welke gebruiken/raadden jullie aan? -
Je hosting gebruikt PHP 5.4.x Daar word eregi_replace() niet meer ondersteund.
-
Cas, denk het niet. zod.nu is een uploadings website.
-
Wamp was als ik me niet vergis http://localhost:8080 dus word het http://localhost:8080/Opdracht6.php
-
Maar wel staat zn website op de screenshot die hij heeft geplaatst.
-
Je hoeft geen detective te zijn, je surft gewoon naar zijn website.
-
Er zei een teamlid een tijd geleden dat de crimeclub source een zero-tolerantie-niveau heeft, en codes plaatsen ervan mag ook niet.
Hmm... wat is fout aan dit topic
-
Ik heb even een vraagje, heeft 1 van jullie al gemerkt of je website idd sneller is geworden? Of keken jullie alleen naar de testresultaten?
-
H4x0r666, hoezo. TPB is niet echt geblokkeerd. er zijn triljoen websites om er tog op te kunnen. Als het helemaal niet toegangkelijk was begreep ik het nog.
-
Ja, wel een beetje nieuwsgierig. Maar ik ga er niet aan meedoen, ik verwacht absurde privacy voorwaarden en hoge kosten per maand.
-
Google ga ik zowiezo niet gebruiken, privacy bestaat niet als het om google gaat. Dus ik pas.
-
-
-
Ik heb nog niets binnen gekregen, er stond verzending ìs tussen 7 en 14 dagen. En maandag is de 14de dag.
Ik heb er niet veel vertrouwen in. En ik heb er 5dingen besteld. -
Ik heb het morgen wel voor je. PM me mocht je het nog nodig hebben.
-
Google al geprobeerd? Ik vind er namelijk zo er al 3?
-
Ja, Luc je hebt gelijk. Je kan ook md5 in je sql zetten. Dat was ik helemaal vergeten.
-
Graag gedaan.
[offtopic]Het ging om je post hier boven, dat is niet echt een aardige manier om te zeggen dat het niet is wat je zoekt[/offtopic]