Als je zeker weet dat het aan UPC ligt en niet aan jouw gekochte apparatuur brengen ze geen kosten in rekening. https://vragen.upc.nl/app/answers/detail/a_id/45
Denk niet dat ze dit zomaar doen. Lijkt me idd te ver gezocht.
Posts by iCold
-
-
Ik was de laatste al tijd niet echt actief, dat zal op korte termijn niet veranderen gok ik zo.
-
[...] Hun budget hiervoor is 79,7 dollar en volgens schattingen duurt het nog minstens 5 jaar voordat ze [...]
Denk dat het veel langer gaat duren met 80 dollar. Typo, je mist een aantal nullen
-
Gezien je ander topic wil je even duidelijkheid scheppen? Wat ontvangt de koper (eventuele voorbeelden/demo's), en welke rechten horen daarbij.
-
Doe dat. Wanneer je wat meer hebt geoefend staan wij weer klaar voor je.
Slotje bij deze.
-
Ik zie dit meer als reclame dan een check. Helaas is niets zelf ontworpen dus ik zie dus ook geen toegevoegde waarden om je website hier te laten checken.
Hierbij een slotje dus.
-
Misschien heb je hier wat aan: http://answers.microsoft.com/e…55-4d6f-bb24-cade7b343eaa
-
Stuur mij maar een PM wanneer je de demo's weer werken. Dan open ik je topic weer.
-
J.Hermans @Ter0r Tim heeft eerder aangegeven dat er nog geen datum is. We hopen zo snel mogelijk. We wilden eerst als hier amo voor was. Dat is er en nu gaat fase 2 van start. Het schrijven van de eerste opdrachten.
-
Dus elke lid zonder status is een "valsspeler", want zo komt jou reactie nu over?!
Misschien een apart icoontje voor de "valsspelers"?
Al zou dat ook weinig uitmaken, want nieuw account is zo aangemaakt (desnoods via VPN/proxy)Je leest mijn reactie verkeerd. Als er in een topic wordt aangegeven dat leden "Y", "X" en "Z" les 3 hebben bereikt en een icoontje hebben gekregen en op eens een aantal dagen heeft "X" opeens geen icoontje meer, hoeft niet te betekenen dat ie vals heeft gespeeld, valt het nogal op voor sommige.
-
Ik deel dezelfde mening als jij @Wmdiensten. Uiteindelijk kan de gewone lid zien dat iemand heeft vals gespeeld omdat dan de status wordt ingetrokken en die persoon geen PHP-icoontje meer heeft.
-
M.Martens niet dat dat hem gaat worden. We delen deze status niet zo vaak uit.
We gaan ook met het hele team kijken wie het verdiend. Mocht er achteraf blijken dat die op een of ander manier heeft vals gespeeld is ie zijn of haar status meteen kwijt. En mag dan ook nooit meer mee doen.Voor die gene die er niet achter zijn gekomen, dit krijg je dus mocht je het winnen.
-
Koen, leuk dat je verwijst naar het Twuitter account. Maar dan moet dat account wel actief gebruikt worden.
Je zegt zelf dat je een storing hebt gehad van 23 uur. Het eerste twitter bericht over de storing is 9 uur later dan toen de storing zich voordeed. Dus 9 uur wist niemand wat er aan de hand was met ICTs.
Klopt. Ik ga mijn best doen om ons twitter account een beetje actiever en up-to-date te houden. -
@WMDiensten privé zaken van een ander hoor je niet hier te bespreken. Dit kan via een PB of simpel weg niet ermee bemoeien want de webmaster is zelf verantwoordelijk voor wie hij toegang geeft tot zijn website. Let daar in het vervolg op.
-
Vind eigenlijk dat het zonder die sterren beter is. Want als je meteen 5 van de 5 sterren ziet moet je erop klikken. En bijvoorbeeld 2 van de 5 dan besteed je er geen tijd aan terwijl het dat gene kan zijn wat jij mist. Nu moeten de blogposters jouw aandacht zien te trekken met een duidelijke titel.
-
Ik snap ze voor een deel wel. In China is dat illegaal, in de Nederlandse app-store zou die denk ik wel zonder problemen staan. China is nogal een belangrijke markt dus ze moeten wel gehoorzamen. Keur het niet goed maar tis wel zo.
-
Een onofficiele waarschuwing voor jouw WMDownloads. Dit topic is al meer dan 6 maanden oud.
-
Niet echt legaal wat je doet. Je schend auteursrechten, en wie weet ook nog andere regels.
Slotje dus.
-
Vind het meer zielig. Dat je zoiets moet doen om je werknemers binnen te houden.
-
Je hebt 24 uur om een BIN te plaatsen. Anders ga ik over naar het sluiten van je topic.