Meest voorkomende resolutie is nog steeds 1280x1024
Dat moet wel genoeg zijn.
Posts by iCold
-
-
Jongens Maks had destijds een ontwerp gemaakt voor de mogelijke mobiele versie. Dat was zijn opdracht voor de moderatie ronde. Dat betekend niet meteen dat er een mobiele versie komt.
Robin, het is makkelijker gezegd dan gedaan. Er zitten een aantal opmaat gemaakte scripts tussen die niet 1.2.3. in een mobiele versie kunnen worden gezet.
We zullen gewoon moeten wachten wat de tijd brengt. Begrijp me niet verkeerd, ik zelf ben ook voorstander van een mobiele versie, maar we zullen gewoon moeten wachten.
-
Zoals Alexjeee de kans is niet erg groot. Als je een Galaxy Mini alleen daar voor wilt kopen zou ik het niet doen.
-
ismail123 dat is deels niet juist. Je kan HTML en JS coderen waarbij het wel gewoon uitvoerbaar is.
-
-
Ookal moet het voor een jaar functioneren, je kan beter vanaf het begin alles goed doen. Ook kan je nergens van afleiden wat voor website het is. Zoals Tim al zegt dit layout kan het best worden gebruikt voor een mobiele versie.
-
Klopt, er zijn genoeg app's die dezelfde functies ondersteunen voor nog geen 4,99 (eenmalig).
-
@Fils, dat zou het meest logische zijn. Maar nee.
CitaatDeze apps moeten begin 2013 in de App Store verschijnen en zullen gratis
te downloaden zijn. Je kunt dan alleen bestanden bekijken. Wil je
bewerkingsopties gebruiken, dan heb je een Office 365-account nodig. Hiervoor moet je een vast bedrag per maand betalen.Artikel: http://www.iphoneclub.nl/21691…ffice-voor-ios-opgedoken/
-
Wat je ook kan doen is de hostmuis source nemen.
Hiervoor moet je wel directadmin hebben.
Neem contact met me op mocht in intresse hebben in die source. -
MJorritsma, is nog niet bekend. Het gaat je wel elk maand wat geld kosten.
-
Graag bewijs van je licentie. Deze source is al heel oud, en was ooit een "mafiacreator"
Tot die tijd een slotje
-
Ik zou Ferhat.Remory even een bericht sturen.
Hij is helemaal gek op android en het ontwikkelen ervan. -
Nee, het layout (psd en slice) heeft mij wat geld gekost. Voor 13euro kan je hem overnemen.
-
Ik heb hier een in en outgame liggen.
Ingame is sliced en de outgame niet. Makkelijk in te bouwen maar dat moet je zelf doen. Neem maar contact met me op. -
Adem37 kan je een hint geven van natas3. Een hint he geen wachtwoord.
-
Plak je telefoon nummer eens op google. Probeer hetvolgende eens: site:ebay.com [nummer]
Meestal vind Google ook die op de pagina staan geschreven. -
Ik snap je niet helemaal. Vooral wat je met die footer bedoeld.
Er komt idd een link naar de algemene voorwaarden, dit is alleen om te laten zien hoe het lay-out word dus maak je daar maar geen zorgen over.
Over die achtergrond, dat heb ik ooit geprobeerd. Ik kreeg hem allleen niet hoe ik hem persies wil. Maar ik vind hoe ik hem nu heb mooier.Bedankt voor je reactie
-
Ik vind MSNmessenger een beter interface hebben dan Skype.
Skype bied wel meer mogelijkheden zoals bellen naar mobiel.
Maarja, denk dat dit een gerucht van niets is. MSN word nog vaak genoeg gebruikt. -
Ik moet je gelijk geven Maks, die Rounded Rectangle tool in het midden is idd mooier en maakt hem ook af.
Ik ga nog aan de footer werken. Dat vergt meer tijd dan alleen een divje aanpassen.
Ik hoop er morgen aan te beginnen. -
Sensatie zoeker lars, dit is nogmaar een gerucht hé.