Ik denk ook dat ik Win8 oversla, en ga kiezen voor een Mac.
Windows zie ik niet meer zo zitten vanwege de verschillende leveranciers.
Als wat kapot is gaat er een hele onderzoek naar bij wie ik moet zijn.
Posts by iCold
-
-
Onzin, onzin en nog eens onzin. Hopelijk gaat ie in hoger beroep.
-
AMSTERDAM - Ontwikkelaars hebben een potentieel gevaarlijk gat in
de beveiliging van verschillende Samsung-telefoons gevonden.Door het lek kunnen kwaadwillenden zeer gemakkelijk toegang krijgen tot alle gegevens op de telefoon, zo schrijft The Next Web naar aanleiding van berichten op het XDA-Developers forum.De
Samsung Galaxy S II, S III, Note en Note II zijn getroffen door het
probleem. Op die telefoons hebben alle gebruikers toegang tot een map
die bedoeld is voor ontwikkelaars. Via die map kan het geheugen van de
gehele telefoon worden gelezen en overschreven.Malware
Ook malware zou op die manier gemakkelijk alle gegevens van
een telefoon kunnen aflezen. Momenteel zijn er nog geen apps die het lek
misbruiken, omdat het pas zondag werd gevonden.
Ontwikkelaar SuperCurio heeft al een oplossing voor het probleem online gezet. Samsung heeft nog niet gereageerd op het lek.Door & Bron: NU.nl
-
-
Kwolfs, je bent helaas te laat.
-
ZiraX, ik gok dat dit hem is http://www.youtube.com/watch?v=gG_dA32oH44
-
Wilt de topicstarter heel snel de winnaar bekent maken?
-
Bij mij is er ook niets veranderd. Geen haltes erbij of eraf. Ook komt mijn !#$*& om de 20 minuten... nog steeds.
-
Dan zoek je een app die speciaal is ontworpen voor android. YouTube geeft "maar" een paar miljoen hits.
-
-
@Koen, denk niet zoveel hoor. TomTom had al (geld)problemen. En wanneer men Apple hoort gaat de beurswaarde omhoog. Daar kan TomTom over meepraten.
-
@R.Haentjens, als je een thema erop zet betekent het niet dat je meteen ook die apps erop kan draaien. Een thema veranderd alleen de vormgeving. En verder doet het niets. Je OS blijft hetzelfde.
-
Ik sla dit rondje over. Succes allen!
Voor de mensen die het nog niet gezien hebben. We hebben nu een kerstlogo. Verwijder je cache (CTRL + F5) en zie daar. -
Ziggo bied dit ook aan hier in NL. UPC is er pas mee begonnen, het heet Horizon, maar daar kan je veel meer mee dan alleen TV kijken op je tablet.
-
Black-Vendetta is gewoon OSVendetta maar dan met een ander kleurtje.
-
Ik zou even die manier die ik je gaf uitproberen.
-
Dan zul je helaas verder moeten zoeken. Of je eigen thema ontwikkelen.
Dat laatste raad ik je af omdat je niet over de juiste kennis beschikt.
iOS thema's zullen niet gauw op een android systeem werken. -
Zoiets zou er mooier bij staan http://projects.webstarsltd.co…/images/notifications.png
-
Ik begrijp je niet helemaal, maar volgens mij wil je een iPhone thema omzetten naar Android. Dat is niet heel makkelijk. Het zijn twee verschillende systemen.
Zoek op YouTube of Google naar thema's die speciaal voor Android zijn gemaakt. Die werken bijna altijd.
-
Ziet er goed uit. Alleen zou ik die informatie balk weglaten of anders doen.
Ook is je layout nog niet af, dus een check me is nog te vroeg.