Is er geen functie om hem naar fabrieksinstellingen te veranderen?
Posts by iCold
-
-
Ja klopt zie het nu pas, het is background:url('link');
Nog bedankt Bramieboy100. -
Het is inderdaad illegaal.
-
Je moet width en height toevoegen.
-
En hoe zit het met de privacy (voorwaarden) ?
-
ZiraX, je zegt het zelf. Je moest eerst naar de spreekkamer. Daarbij helpt de politie, ze gaan niet tegen jou zeggen "deze gang en dan 3de deur rechts en ga maar wachten".
En omdat je niets zei hebben ze je maar gehouden, als je gewoon had gezegd wat er was gebeurd was je na een paar uur al naar huis gestuurd. -
Vanaf nu on-topic, en wat Cas zegt is waar.
Als je een brief krijgt om een verklaring af te leggen betekend niet dat je meteen word aangehouden, anders hadden ze je wel thuis opgehaald.
Ze kunnen ook beslissen op grond van je verklaring of ze je binnen houden. -
Hierbij eindigd de discussie over hoe de TS aan zijn followers komt.
Mocht je informatie hierover willen dan kan je de TS een PM sturen.
Ga je tog verder dan ontvang je een waarschuwingspunt. -
Je hebt eigenlijk nog steeds gezegd wat voor ervaring je hieruit wilt opdoen. Er valt eigenlijk geen ervaring op te doen tussen een neppe en een echte.
-
ZiraX, dat betekent niet gelijk dat je het mag kraken.
-
Ik heb ook helemaal geen problemen met paypal, en die limiet merk je nauwelijks wat van. Ik ga heus geen 2000euro op me paypal laten.
Ik snap alleen niet wat voor systeem dit is? Wil je je eigen online portemonnee starten? -
-
gofie, wees daar maar niet trots op.
Verder gaan we het daar niet meer overhebben en ook geen tools delen die dat mogelijk maken. Het is illegaal, en totaal niet eerlijk tegenover de ontwikkelaars. -
Topic gaat op slot, graag al je reacties aanpassen naar fatsoenlijk Nederlands.
-
Ik zou wel oppassen, het is namelijk niet veilig te gebruiken.
Ook is ie nogal wat verouderd. -
Topic opgeschoond, de TS vroeg niet op feedback, hij verkoopt dit layout.
Ecliipsee Jessedingx3 en rdgweb, volgende keer krijgen jullie er een waarschuwingspunt bij. -
Gefeliciteerd Ismail123 en Fils.
-
scarface, rustig aan. Hij begreep je verkeerd, kan gebeuren, maar als je zo blijft reageren wilt niemand je meer helpen.
Misschien dit?
http://forumserver.twoplustwo.…our-ipoker-client-323345/ -
YouTube bied ook mogelijkheiden: http://www.youtube.com/results…..0.0...1ac.1.DKQ1Ve6Yn0E
-
Tim, nee maar Microsoft wel. Omdat zij het bouwen van een computer vooral overlaten aan derden. Bij Apple bouwen ze het zelf.