Posts by Remixxed

    Inventarisatie tot nu toe:


    Aanmelding Dev manager : 1 (1 Benodigd)
    Aanmelding Art manager : 2 (1 Benodigd)


    Aanmelding scripters : 1 (2 Benodigd)
    Aanmelding Ontwerper : 1 (1 Benodigd)


    Aanmeldingen kunnen tot Zondag 3 september `10 18:00


    Eerste project ben ik aan het uittypen voor het team!
    Ik ben blij dat jullie veel intresse tonen!:cheer:

    Hallo iedereen,


    Ik zal mijzelf even voorstellen Ik ben Maikel(Remixxed).
    Woon in de regio Rotterdam en zit op het Da vinci college te Dordrecht.


    De opleiding die ik volg heet Ict Beheer service (Niv. 3) en ik verdiep me al tijden in de internet story..
    Webdesign is iets wat ik met plezier doe, Het omzetten van een layout naar html/css is ook no-problemo!


    Ok! To the point!


    Ik wil graag een betrouwbaar webteam samenstellen om verschillende projecten op te zetten.
    De technische kant zal ik geheel doen (Denk dan aan: Servers, Webhosting, Finance).


    De volgende functies wil ik gaan creeeren:


    Art/Dev manager:
    De Artmanager is het eerste aanspreek punt voor de problemen van de webdesigner. De manager is dus ook de verandwoordelijk voor de productiviteid van de Ontwerper. En bespreekt dit met de eindverandwoordelijke.


    ////// deze functie is al vervult//////////////////////////
    //De Devmanager is het eerste aanspreek punt voor de //problemen van de Programmeur. De manager is dus ook de //verandwoordelijk voor de productiviteid van de Programeur. En //bespreekt dit met de eindverandwoordelijke.
    ///////////////////////////////////////////////////////////


    Uiteraart doen deze mensen ook mee met hun deel van het project! (Sorry voor de onduidelijkheid!!)


    Ontwerper:
    De Ontwerper gaat zich bezig houden met het ontwerpen van de projecten, plaatjes editten en unieke dingen ontwerpen.
    Je bent volledig op jezelf aangewezen en na bespreking mag je geheel je eigen ingeving erin brengen.


    *kennis met - Html CSS - is Zeer handing!



    Programmeur:
    Een Programmeur ontwerpt de scripts van het project en kijkt hoe iets beter kan, De Programmeur is een team-speler en
    kan goed samenwerken, is flexibel en gaat wel eens een uurtje langer door als het moet (!!). De kennis hoeft niet
    breed te zijn, als er maar motivatie is om veel te leren.


    *kennis PHP (OOP / PDO ) MYSQL(I) is vereist!



    De verdiensten zijn nog erg laag dus dit zal verder nog bespreekbaar worden. dit komt met de tijd.


    Over de projecten laat ik me verder nog niet uit tot dat we de juiste personen hebben gevonden.


    Minumum leeftijd 15 jaar!


    Vertel in een reactie wie je ben en wat de motivatie is waarom je mee wil doen.:cheer: