Ok ik misschien heeft iemand wel een basis versie op mysqli gebaseerd liggen
Liefst wel zonder templates gebeuren gewoon straight zoals het een aantal jaar geleden nog was
Posts by cobrax
-
-
ok thanks ga er morgen even mee aan de slag
-
dit is hem volledig ik ben bezig met een volledige omzetting van een script zodat alles werkt onder php7
alleen dit bezord mij echt hoofdpijn.Code
Toon Meerdit is hem volledig ik ben bezig met een volledige omzetting van een script zodat alles werkt onder php7 alleen dit bezord mij echt hoofdpijn. /* Anti-MySQL code */ $locatie = $_SERVER['REQUEST_URI']; $array = Array(); $array[] = "mysql"; $array[] = ")"; $array[] = ";"; $array[] = "}"; $array[] = "INSERT"; $array[] = "DROPTABLE"; $array[] = "TRUNCATE"; $array[] = "DROP"; $array[] = "UPDATE"; $array[] = "COOKIE"; $array[] = "ENV"; $array[] = "FILES"; $array[] = "GET"; $array[] = "POST"; $array[] = "REQUEST"; $array[] = "SERVER"; foreach($array As $foutbezig) { if(eregi($foutbezig,$locatie)) { echo "Internet fout, ip adres doorgegeven aan domein houder."; exit(); } }
-
ik heb onderstaande code al op diverse manieren geprobeerd om te zetten maar geen resultaat tot nu toe kan iemand mij helpen??
ik had de eregi al vervangen met preg_match maar geen manier die ik probeerde werkte
-
Ik moet zeggen ziet er top uit zou hem zo willen hebben, echter die achtergrond stoort inderdaad maar verder ziet het er goed uit.
-
Is er ook een variant die zonder composer werkend te krijgen is? Ik heb het getracht zonder composer maar helaas zonder suc6
-
wie o wie heeft er een schone maffia script gebaseerd op minimal php7 -pdo /mysql
source maakt me niet veel uit als deze maar volledig werkt.
ik wil graag een restart gaan maken maar wel met een wat meer recentere script wat hier op de sites zijn helaas allemaal scripts zo oud als de weg naar rome.
alvast bedankt. -
heb je demo online?
-
ik heb een site waar een paar problemen mee zijn
het betreft een adult site voor site adres pm meik heb het script werkend
als ik doe http://domain.com/images/[1-99].jpg gaat het goed
maar als ik doe http://domain.com/images/ of http://domain.com/images/gallery.html
tevens de crawling snelheid is erg traag.wie helpt mij uit de brand???
graag zie ik je reactie tegemoet.... -
ook ik wil daar aan best meewerken heb in het verleden een aantal hostings gehad en ben op de hoogte van veel gebruikte software en hardware.
Bij interesse stuur me een pm.
-
Wie o wie kan mij helpen aan een nieuwe layout / Skin voor xNova Revolution
het betreft hier de outgame en ingame
het zou meer van deze tijd moeten worden zeg maar meer jquerry of bootstrap enz
en zowizo moet het goed speelbaar zijn op een tablet of mobielGraag hoor ik een prijs
voor de gene die wil weten waar het overgaat dit is de urlhttp://galactic-empires.com/
meer info vraag me gerust -
in welke categorie?
-
ben je nog steeds opzoek? ik kan misschien wel aan iets helpen
-
Wie kan mij helpen aan een mijn maffia clone script.
Dus start site waar je dus je eigen maffia site kan beginnen.
Graag als iemand iets heeft
Zie ik graag een demo tegemoet Inc. Admin toegangPrijs is bespreekbaar.
-
stuur mij even wat details en benader me even via pb wellicht kan ik wat voor je beteken
-
Beste,
ik ben opzoek naar een ingame voor de dimmaffia source
liefst zo veel mogelijk uniek als mogelijk
heb je een layout liggen en ben je berijd deze in te bouwen als ik deze heb akkoord bevonden.
dan hou ik me graag aanbevolen.....
ik wil de site anders gaan maken dan de gemiddelde site
ik wil er een maffia babe site van gaan maken en wil af van de standaard dimaffia layout.ik hoor graag wie er een heeft en graag bij reactie met screenshots.
betaling wordt overgemaakt via paypal
25 voor 75 na inbouw
als er nog vragen zijn verneem ik deze graag! -
Kan ik ook inloggen in het script en wat is je prijs?
-
Is er Misschien nog iemand die uitbreidingen heeft voor de crimz script en die deze wil delen?
-
dees je hebt pm
-
Beste,
ik ben op zoek naar een maffia script die enigsins uniek is.
dat wil zeggen dat niet zomaar te downloaden is en een die niet iedereen dus heeft!
ik wil een nieuw project gaan starten en zoek iets wat erg compleet is kleine bugs mogen er zijn.
maar moet wel werken.
Als je wat hebt wil ik wel minimaal screenshots kunnen zien. Liefst live met inlog zodat ik het werkend kan zien.Evt betaling met paypal moet mogelijk zijn
graag hoor ik eventuele reacties
moet wel een beetje betaalbaar zijn.
Mvg cobrax