Topic updated. En nu ga ik weer verder gebruiken
Posts by T.Nijborg
-
-
Hi guys,
Sinds donderdag heb ik de preview van windows 10, en ik moet zeggen, i love it! Hier een aantal voor en na delen, naar mijn mening dan :).
Voordelen:
- Start menu is super fijn.
- Apps werken prima!
- Het werkt zeer snel!
- Zeer fijne zoek en nieuwe taskmanager functie!
- Vensters sluiten, minimaliseren nu met een leuk effect. Zeker tof!
- De app store werkt prima, al laad het soms wel sloom.
Nadelen:- De icons zijn echt waardeloos, zoals voor MyPC ziet er echt niet uit en zo ook een hoop andere icons.
- De zoek functie en taskmanager zit vast in de werkbalk, wat ik persoonlijk zwaar vervelend vind!
- Voor gamers is het nog niet super geschikt, games sluiten soms plotsing gewoon af zonder reden.
Aangezien ik het pas net gebruik ken ik natuurlijk niet niet alle punten, ik zal de komende tijd wel wat puntjes adden
Ben ook benieuwd naar jullie mening, voor diegene die hem al hebben ofcourse!
Gr, Tim
Edit:
Gister kwam dan ook bij mij de update binnen, en daarom update ik het topic, met de dingen die ik afgelopen week tegen kwam. -
Oke en ja klopt maar toch zijn de servers van soyoustart veel beter! Maar inderdaad als support belangrijk is heb je daar niks aan:)
-
Ik zelf zit bij soyoustart.nl, nooit offline, geen gezeur, alleen support niet geweldig goed te bereiken! Maar je zou kunnen bellen maar dat heb ik nog niet geprobeerd.
-
Grappig dat je het zegt.
Dit is het volgende op mijn te-doen lijstje.
Daar begin ik als het goed is deze week mee op de test omgeving.Is het mogelijk je eigen taal in te stellen? Dus dat ik bijvoorbeeld engels zie en jij nederlands? Want engels vind ik fijner
-
@A.Ruter,nullFerhat bedoelt ermee dat het gewoon niet valid is wat je schrijft! Kijk, er leiden meerdere wegen naar Rome, maar dit wel zo'n beetje de meest belabberde weg die ik ooit gezien heb. Als je een link schrijft en je wilt daarbij variabelen meegeven (anders dan werken met .htaccess/SEO) dan is deze ALTIJD als volgt opgebouwd: http://website.ext/pagina.php?…e&var2=waarde&var3=waarde.
Daarnaast verdiep je eens in php en MySQL want je berichten duiden op een te kort aan kennis helaas.. Wat mentimjojo bedoelt is dat je óf alle records op kan halen: dan kun je er overheen loopen (met while bijv.) om zo alle records te echoën of af te lopen. Je kunt ook met WHERE zeggen dat je alleen een bepaald ID wil hebben (bijv. het ID uit je link met $_GET). Dan krijg je dus alleen die row en kun je met mysql_fetch_array/assoc/object vervolgens de waardes uit die rij echoën of aflopen.
Waarom leer je dan niet eens mysqli? Aangezien mysql depricated is / wordt.
Inderdaad, mysql verdwijnt namelijk, volgens mij ondersteunen de nieuwste versies het niet meer dacht ik, en zoals lars zegt. herschrijf je code, en verdiep je eerst in de zaken waarmee je wil werken want dit is niet heel best.
-
Omdat je query maar 1 keer uitvoert, dus maar 1 keer een resultaat krijgt, afhankelijk wat je er mee wil doen kun je er een while van maken dan voert die het uit voor elke keer, of je maakt de query met WHERE id = 1 bijvoorbeeld dan krijg je de rij met id 1, en als je id 2 wil een nieuwe query.
-
Heb je ps4 of XBox?
Indien je een ps4 hebt, kan je die best via de ps store kopen.
Gewone prijs, maar je bent wel zeker van de snelle levering.Gewoon downloaden en spelen maar.
Ik ben ook een fanatieke fifa speler. En ik sluit me aan op jouw mening.
Het is inderdaad een zeer realistische game en veel mogelijkheden.
Ik kijk er zeer hard naar uit om de full version te hebbenVerder is Bol.com en Gamemania of Mediamarkt wel een goede keuze om je aankoop te doen
Niet helemaal waar, in de store betaal je altijd 10 euro meer helaas
-
Vlgens mij ben ik een van de grootste hier xD
1.98mMaarje leuk filmpje, wel wat droog met het ijsblokje, zoals Ferhat al had aangehaalt xD
2.00M hier haha, sorry :$
-
Uhh, als ik een blog heb gelezen staat die links in het menu alsof ik hem nog moet lezen? Is dit nou bij blogs dus omgedraaid?
-
Nope ik blijf lekker op werkvakantie in De Eemhof deze zomer, voor 40 uur per week dus ja...
Wel rijke jongen jij na de vakantie haha:P
-
@gofie Dan nog is het raar, op beide(Iingame en outgame) staan dezelfde afbeeldingen dus als 2 mensen de afbeelding krijgen staan straks op 2 websites dezelfde afbeelding en zelfde soort layout?!, het is slimmer het samen te verkopen. Plus ik vind de layout niet het geld waar.
-
Dat spel heet GangBeasts.
Gang Beasts Windows, Mac, Linux, AndroidConsole, WiiU, PS4, XBONE game - Indie DB
Alstu.
-
@Wmdiensten ik moest er ook erg aan wennen maar inmiddels vind ik het super fijn en er mooi uitzien.
-
Doet het niet hier?
-
Meestal zit op het beeldscherm ook een auto adjust knopje misschien werkt dat?
-
Afhankelijk van je drivers etc kun je voor beide beeldschermen een resolutie instellen, Meestal is het zoiets:
- Klik rechter muis knop en dan scherm resolutie.
- Je ziet als het goed is 2 beeld schermen staan, kies het beeldscherm waarvan je iets wil wijzigen
- Verander de resolutie van het beeldscherm zo dat het bureublad erop past.
- Druk op toepassen.
- Als het nog niet goed is pas het dan zo aan tot het goed is.
Gr,
-
controleer in de bios of die de harde schijf(en) ziet, zo niet dan is dat kapot, zoja dan moet je kijken hoe de computer opstart(boot) want hij moet de harde schijf ook meepakken met opstarten.
-
Denk ook niet dat je zoveel hiervoor gaat krijgen, de code is oud, alleen de voorpagina al, mysql bijvoorbeeld,
-
Hallo,
Ik denk, ik durf het niet zeker te zeggen, dat er misschien iets mis is met je moederbord of iets in die trand en dat daardoor je hardeschijft kapot kan gaan, hoe dit precies zit weet ik ook niet:P, leer nog veel over pc's maar zelf ook eens gehad en toen gewoon een nieuwe laptop gehaald.
Gr,