Posts by T.Nijborg

Helaas is dat niet wat ik zoek. Het moet namelijk een functionaliteit bevatten dat mensen hun abonnement kunnen uitzoeken. Maar daarbij moeten ze ook bepaalde gegevens invullen en contracten moeten gegenereerd worden welke via PDF gedownload moeten worden. Opencart heeft die functionaliteiten niet.

Er zullen/zijn wel add-ons die dit toevoegen maar geen idee of die gratis zijn.

Is opencart niks voor je? Je kan er mee bereiken wat je wil en het werkt en heeft alle functies :)

Ik heb zelf opnieuw iets geschreven ongeveer het zelfde en het werkt!
    Alleen als ik niks invul geeft hij ook geen error's aan maar dat zal ik oplossen.
    Maar bedankt voor de antwoorden/tips!
    Greetz.futur3

Hey @futur3 zou je de code willen posten zoals je het werkend hebt gekregen? Dan Hebben andere er later misschien ook wat aan :) Alvast bedankt.

Niet helemaal, als mijn buurman mij de opdracht geeft een Ddos of hack uit voeren is het niet legaal. Het word legaal op moment officier van justitie hier toestemming voor geeft. Of natuurlijk Google/Microsoft of een ander groot bedrijf je vragen hun websites/systemen uit te testen qua Ddos en hacking.

Youtube is zopas overgestapt naar html 5 als standaard video player.
    Voordien was dit nog standaard flash, met de mogelijkheid om te kiezen voor html 5.

Nu bijna alle browsers ervoor klaar zijn en enkele technische verbeteringen beschikbaar zijn, was de tijd rijp om over te stappen.

Zelf gebruikte ik de html 5 variant al meer dan een jaar.
    Hadden jullie de wijziging gemerkt?

Niet zozeer de wijziging maarja dat komt omdat YouTube hun layout om het halfjaar op de schop neemt volgens mij. En zowiezo vind ik YouTube de afgelopen jaren minder fijner geworden. Zeker mobiel gezien is het nu waardeloos.

Veel hosting bedrijven zien deze code liever niet op hun servers, omdat het veel kracht van de server vraagt.
    Zeker als je aardig wat spelers hebt die er op los klikken, dan maak je zoveel requests dat je andere klanten benadeelt.

Laten we het dan maar niet hebben over zon criminals source van jaren geleden, die oude code zal het er ook niet op beter maken. Maar daarnaast is gratis hosting zowiezo niet aangeraden. Even een kort lijstje van de nadelen:

• Geen of heel weinig support.
    • Een hoop downtime, tja zonder inkomsten kun je geen super dure servers halen.
    • Het systeem is alles behalve gebruikersvriendelijk en ziet er niet uit.
    • Geen backups waarschijnlijk, dus wanneer er een server kapot gaat, kunnen zo al je bestanden weg zijn

Dit zijn maar een aantal punten van de hoop nadelen van een gratis host. Ik raad een betaalde aan, hoeft niet duur te zijn. Denk Itthosting, goeie service en geen downtime. Althans heb ik nooit meegemaakt daar.

nee maar wel op die website andere account

Dan is het dus gewoon een questie van de provider en aangezien die gratis is zal er geen, tot weinig support zijn. Als je met databases wil testen is het makkelijk xamp/wamp te downloaden. Volledige rechten weet je zeker dat daar niks mee is. Of natuurlijk een payed provider nemen!

De error zegt het al eigenlijk, je hebt geen rechten om een tabel aan te maken. Ik weet niet of dit je eigen server is, zoja dan moet je even googlen om je account rechten te geven, maar vanwege de user name waar je bent mee ingelogd denk ik dat dit een gratis host of een betaalde host is.

Hiervoor zul je dus even in je paneel moeten kijken of je daar de rechten kan geven en anders je provider contacteren!

@A.Ruter
    Zolang ze het op internet uitvechten krijg je geen doden, dat is hoe dan ook weer een positief verhaal.
    Ik denk alleen niet dat ze het van Anonymous winnen, Anonymous is iedereen en iedereen kan Anonymous zijn.

Het is een idee en niet een groep dus je vecht tegen iets wat niet zomaar stopt...

Denk niet dat je het zo moet zien, als ze leger netwerken of iets in die richting plat leggen kan dat tot doden of erger leiden. Daar in tegen zie ik Anonymous dat niet zo snel doen aangezien zoals @Scars al zei boos zijn op hun leiders.

@mitchellve Mooizo ik snap alleen niet waarom hij de variabele niet opnieuw zetten maar er bij gaat schrijven. Ik weet dat het volgende zet.

Code
    $variabele = "foto/";

Dit zou de variebele moeten zetten, dus als je dat op nieuw doet in een for loop verwijderd hij de huidige waarde en zet hij de nieuwe, tenzij je het volgende doet:

Code
    $variabele += "foto/"

Dit schrijft er bij om het moment dat je dit in een for loop stopt. Maarja het werkt!

Ja dat vermoed ik ook, om een of andere reden zet hij de variable $target_path niet opnieuw. Probeer is als je data is opgeslagen, binnen de for loop even unset($target_path) te doen. Op deze manier, wanneer de for loop rij 2 gaat uitvoeren is $target_path leeg.

Een aantal vragen/punten die ik niet helemaal snap

• Het lijkt erop alsof je een volledige style/img tag wil opslaan in de database, dat is sowieso al niet slim. Hou alle style, html tags etc zoveel mogelijk uit de php code en database. In dit geval sla gewoon op waar de foto staat.
    • Ik zie geen html form of iets in die richting. Hier kan uiteraard ook wat mis zijn.
    • Ik zie ook dat je de maximale bestand grote heel hoog hebt staan. Dit heeft met z'n groot nummer niet echt zin om te controleren.
    • Code
      $target_path = $target_path . md5(uniqid()) . "." . $ext[count($ext) - 1];

Geen idee waarom die - 1 maar die is hier niet nodig volgens mij?! Kan dit je probleem zijn?

Ik hoop dat je eruit kan komen :)

Gr,
    Tim

1200 km/u is inderdaad niet handig. Zeker niet als je om de paar kilometer moet stoppen.. :P

Haha groot gelijk. Maar maak er eerder paar honderd meter van, zeker hier in de regio Arnhem, om de 500/600 meter een station als ik naar school moet. Maar het lijkt me wel een vet systeem. Alleen kost weer zoveel geld.

@Frenzo.Brouwer dan hoop ik dat u natte vinger in de juiste richting is dat zou nog goed meevallen :)

Het klopt wel wat Frenzo zegt, maar wat hij eigenlijk bedoelt is dat je een systeem/layout krijg zonder extra's etc. Stel hij bouwt je layout in een open source systeem maar je wil nog extra functies erbij lopen de kosten al verder op. Zelfde met op maat gemaakte systemen. Die kosten gaan waarschijnlijk al hoger liggen dan dat Frenzo aangeeft. Kijk dus goed na wat je wil en wat je zelf kan.