Posts by T.Nijborg

Heey allemaal,

Ik zit met 2 problemen. Namelijk het volgende:

1. Bij een topic openen op mijn site, dus op het forum als je dan een enter doet tussen de zinnen. En dan het topic post dan zijn de enters weg. Nu wil ik dus dat er automatisch <br/><br/> mee gaan de database in. Hoe doe ik dat?

2. Hoe zet ik bij een TextArea in de code erin dat ze dat niet kunnen wijzigen. dus als je probeert te wijzigen kan dat niet. Hoe doe je dat?

Gr, mentimjojo

Klopt, via ftp en shit werkt niet. Je krijgt als je een afbeelding wil kiezen zon vak. Daarin maak je een nieuwe map. Bijv. Img. Dan staat rechts boven in dat vak ergens toevoegen. Daar voeg je dan die afbeelding toe vanaf je computer. Zodra je dat gedaan hebt ververs je de boel. Dan druk je op img mapje en dan scoll je naar beneden in dat vak. En dan heb je je afbeelding.

Het is in de nieuwere versies inderdaad lastig afbeeldingen toe te voegen.

Gr,

Citaat van F.Ajeti

Jammer dat het weer de zelfde kant op gaat net als bij Ideal, En K.Rens kunt u even de prijzen laten zien:$?

Is overal te zien. Er zit geen 5 euro kaart meer tussen. alleen maar 10,20,50,100 euro...

Citaat van gh4cker

ik heb hem gister gekocht bij jou f.ajeti en ik heb net een site gevonden waar die ook is vrijgegeven en het is een rot source

p.s
    gekocht is verkocht en ik ben 11 dus je kan geen stappen ondernemen XD

Ow, denk je dat?:O, Hij kan met gemak naar de rechter stappen en je aangeven. Want als je iets koopt en je heb geen doorgeef of verkoop rechten dan schend je de wet. Dus hij kan zowiezo stappen ondernemen.

Zoals de laatste zei, Zet die sitenaam en slogan in de header, Dat staat zowiezo beter, Daarbij kun je die ook kleur geven en is je gelijk header beter

Binkkie, wou ik net ook al melden. Haha. Waarom alle projecten op 1 pagina? Maak gewoon meerdere pagina's voor de projecten en bijvoorbeeld ook nog contact pagina?

Maar opzich is het inderdaad mooi. Mijn cijfer 7.5

Gr,

Citaat van xtreempje

777 bestandsrechten geven.

Heeft geen nut, Het gehele install mapje werkt niet. Zit fout in code ect. (althans ligt eraan welke versie)...

Gewoon doen die connectie die ik in eerder bericht gaf!

In de bank de +/- bug, stel je doe *Spatie*99999999999*spatie* en je drukt op halen dan krijg je dat gewoon. Terwijl je niet eens zoveel geld hebt, en ja al Gegoogled kun niks werkends vinden:S

Het beste is zelf maken natuurlijk, maar zo moeilijk is het nou ook weer niet. Download bijvoorbeeld opra crime. Neem het mapje admin mee uit de zip. Hernoem die naar moderator en upload hem naar je /v3/. Indien je dat gedaan hebt werkt het al meteen en kun je in dat mapje het moderator paneel aanpassen aan jou wensen.

Vergeet niet om daarna in de tabel users moderator op 1 te zetten bij de speler die die rechten wil, en in index.php, en achter style bij een aantal bestanden Admin te vervangen door moderator. Anders werkt niet;) Indien nodig heb ik het systeem ook voor je!

Gr,

Heey allemaal,

Iedereen kent die bank bug wel van OSbanditi. Nou ben ik deze source volledig bug vrij aan het maken. Maar heeft iemand enig idee hoe deze bank bug op te lossen? Ik heb al verschillende dingen geprobeerd waaronder java.

Iemand anders een goeie voorstel?

Gr,

Allemaal verkeerd, De install werkt niet.

Je zult zelf onder je root, in v3, en onder admin in de map style een bestand moeten aanmaken genaamd connection.php.

Die ziet er zo uit:

@brokenTrack, ten eerste word het telefoon nummer later pas opgeslagen in de database.
    En ten tweede je telefoon nummer invoeren is niet verplicht. Zie hier onder mijn gehele aanmelden.php:(hoe die nu is en hoe die het dus niet doet;))

Ja dat zou normaal werken in een nogal normaal script:P, maar mijn script nogal anders in elkaar.

PHP
    if( preg_match( '/^[0-9-]+$/', $telefoonnummer ) == 0 ) { 

$error .= '- Je telefoonnummer mag alleen uit cijfers bestaan.';  

}

Zo ongeveer moet het, maar dan krijg je continu als je als nog een nummer invoert: je mag alleen cijfers invoeren. Die melding krijg je gewoon elke keer. Hoe dit op te lossen?

Nee, zo krijg je dan het telefoonnummer verplicht is. Maar dat is niet de bedoeling. Het telefoon nummer moet niet verplicht zijn. Maar er mogen wel alleen maar cijfer in het input veld zijn.

Heey allemaal,

Ik heb een website waar je gratis kan hosten. Maar bij het registeren heb ik een optie bij gemaakt. Namelijk je telefoon nummer invoeren. Dit om bijvoorbeeld een sms te sturen indien je website eruit ligt of iets. (dit gaat geheel automatisch).

Maar nu wil ik ervoor zorgen dat je alleen getallen mag invoeren. Maar dat lukt met niet. Als ik het doe zegt hij tijdens het registeren steeds mag alleen getallen invullen terwijl er getallen staan. Dit is het stukje waar het om gaat:( telefoonnummer invoeren in niet verplicht trouwens)

PHP
    if( preg_match( '/^[0-9\-]+$/', $telefoonnummer ) == 0 ) {

$error .= '- Je telefoonnummer mag alleen uit cijfers bestaan.<br />'; 

}

Als iemand weet hoe het wel werkt, hoor ik het graag.