Heey allemaal.
Iets langer dan een maand geleden ben ik begonnen met het ontwikkelen van me eigen crime game.
Omdat ik veel tijd per opties er voor neem zijn er nog niet geweldig veel opties in de game. Ik zoek voor de bestaande opties en eventueel voor toekomstige opties testers.
Wat zijn de eisen?
Het enige wat ik verwacht is dat je er wat tijd insteekt om te testen. En daarna via het forum van de game te melden wat je hebt gevonden. Dus eventuele bugs,verbeteringen,ect.
Ook moet je Google chrome of Firefox of nog iets anders hebben. Internet Explorer word geblokkeerd omdat daar de game niet goed werkt.
Wat heb ik er aan?
Indien je naar mijn mening goed je werk gedaan hebt krijg je er eventueel een beloning ervoor. Wat dit is, is niet bekend maar hier kan eventueel over gepraat worden. Het is ook mogelijk door te stromen naar een hoge crew rang.
Hoe gaat het te werk?
Als je interesse hebt kun je je hier onder aanmelden of mij een pb sturen. Daarna zal ik een account voor je maken en kun je inloggen via een speciale link. Aangezien het spel nog in ontwikkeling zit staat alles outgame dicht voor normale gebruikers.
Wat wil ik hier niet zien?
Ik hoef in dit topic geen onzin te zien en het spel hoeft ook niet afgekraakt te worden. Kritiek vind ik altijd wel goed
maar doe het dan wel op een nette manier;).
Ik hoor het graag van mensen.
Met vriendelijke Groeten,
Mentimjojo
Citaat
Toestemming verleent door Luc!