Posts by T.Nijborg

Er zijn zoveel manieren hoe ze achter je website zouden zijn gekomen. Ten eerste ben ik benieuwd naar wat voor source je gebruikt? Een open source? Of geheel zelf gemaakt?

Ten tweede vraag ik me af of je je wachtwoorden wel beveiligd opslaat. Met Md5 bijvoorbeeld.

Verder kan het zo zijn als je ze niet beveiligd opslaat dat ze je cookie kunnen hacken en je wachtwoord achterhalen, of als ze in de database kunnen.

Maar het kan ook zijn dat je wachtwoord te makkelijk is.

Daarbij beveilig je site zowiezo tegen SQL injecties, ben je zowiezo veilig voor hacks tegen je database.

Heey allemaal,

Ik wil graag mijn linkjes hernoemen zodat het er netter uit ziet. Maar het werkt niet. Ziet iemand de fout?

Alvast bedankt!

Gr,

Mooi website! Zeker weten, heb interesse! Maar ik zit met een brok in mijn maag. Hoe zit het met de muziek rechten? Contract met Buma? Of hoe zit het?

Met een ubb parser werken? Die het bericht uit de database haalt waar je het wil laten zien en dan parst. Je kan daarin dus eventueel ook inzetten dat hij dan die html moet weg werken.

Zoals ik het zei.

Je hebt nu de code: (maar dan al jou gegevens ect ingevuld!)

PHP
    //Tijd halen
    $tijdcheck = mysql_query("SELECT * FROM tabel WHERE gebruikersnaam = '" . $spelernaam . "'");

//Hoe lang wachten, is 1 uur
    $tijdcheck1 = 3600;

//Controleren of voorbij is ja of nee
    if($tijdcheck + $tijdcheck1 > time()) { // Als tijd niet voorbij is een melding bijv // } else { // als tijd voorbij is // }

Dan zet je op de plaats van:

PHP
    // als tijd voorbij is//

neer dat hij die rij in die tabel moet verwijderen dus zo:

Zo dus. dit haalt de hele rij weg van die speler met zijn tijd.

Dat werkt anders, want in de database telt niks terug.

PHP
    if($tijdcheck + $tijdcheck1 > time()) { // Als tijd niet voorbij is een melding bijv // } else { // als tijd voorbij is // }

Zo dus. "$tijdcheck" is hierin het veld in de database waar je time in opslaat. $tijdcheck1 kan van alles zijn, ligt er puur aan hoe lang je wil dat diegene moet wachten. En time() is de tijd van nu dus of de tijd voorbij is ja of nee.

Oftewel de hele code:

PHP
    //Tijd halen
    $tijdcheck = mysql_query("SELECT * FROM tabel WHERE gebruikersnaam = '" . $spelernaam . "'");

//Hoe lang wachten, is 1 uur
    $tijdcheck1 = 3600;

//Controleren of voorbij is ja of nee

Zo dus. Let op wel de TABEL naam veranderen, achter WHERE aanpassen zodat het klopt met jou site!

-OPGELOST-

PHP
    $bericht = preg_replace("#\[video\](.+?)\[/video\]#is","<iframe width=\"500\" height=\"315\" src=\"http://www.youtube.com/embed/\\1\" frameborder=\"0\" allowfullscreen></iframe>",$bericht);

Voor diegene hem ook nog willen.

Heey allemaal,

Ik probeer in ubb een code te maken dat als je [ video ][ /video ] doet dat je dan een youtube filmpje krijgt, kan ook andere website filmpjes(wel spaties weg).

Maar nu lukt dat niet.

Iemand enig idee wat ik fout doe:

PHP
    $bericht = preg_replace("#\[video\](.+?)\[/video\]#is","<iframe width="560" height="315" src=\"\\1\" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>",$bericht);

Alvast bedankt;)

wat de gebruiker doet opslaan in database dat stukje code. En dan dit:

PHP
    <?php
    $video_id = $sql['videoid'];
    ?>

Maar op deze manier moet je alleen de code opslaan. Dus de video Id!

Heey allemaal.

Iets langer dan een maand geleden ben ik begonnen met het ontwikkelen van me eigen crime game.

Omdat ik veel tijd per opties er voor neem zijn er nog niet geweldig veel opties in de game. Ik zoek voor de bestaande opties en eventueel voor toekomstige opties testers.

Wat zijn de eisen?
    Het enige wat ik verwacht is dat je er wat tijd insteekt om te testen. En daarna via het forum van de game te melden wat je hebt gevonden. Dus eventuele bugs,verbeteringen,ect.

Ook moet je Google chrome of Firefox of nog iets anders hebben. Internet Explorer word geblokkeerd omdat daar de game niet goed werkt.

Wat heb ik er aan?
    Indien je naar mijn mening goed je werk gedaan hebt krijg je er eventueel een beloning ervoor. Wat dit is, is niet bekend maar hier kan eventueel over gepraat worden. Het is ook mogelijk door te stromen naar een hoge crew rang.

Hoe gaat het te werk?
    Als je interesse hebt kun je je hier onder aanmelden of mij een pb sturen. Daarna zal ik een account voor je maken en kun je inloggen via een speciale link. Aangezien het spel nog in ontwikkeling zit staat alles outgame dicht voor normale gebruikers.

Wat wil ik hier niet zien?
    Ik hoef in dit topic geen onzin te zien en het spel hoeft ook niet afgekraakt te worden. Kritiek vind ik altijd wel goed :D maar doe het dan wel op een nette manier;).

Ik hoor het graag van mensen.

Met vriendelijke Groeten,

Mentimjojo

Citaat

Toestemming verleent door Luc!

iMootje nooit geen last van. En ja ze schrappen een hoop diensten en gaan zich de komende tijd richten op hun grote sites zoals de zoekmachine en youtube. En dan vooral daar op kind veiligheid. Maar dat gaan een hoop bedrijven doen de komende tijd.