Posts by Daan1987

Dit is het script, maar het script doet het gewoon. Op de ene spel doet ie het zet ik dat script op de andere blyft ie het niet doen. Dus daar ligt de fout niet.

Hallo, ik heb een probleem. Mijn loterij doet het niet op me spel, als je een lot koopt staat er niks op de jackpot waar normaal 750 euro hoort te staan. Het is hetzelfde standaard loterij script. Ik ben aan het scripten op 2 spellen. De aller oudste source loterij doet het de nieuwere niet. Ik heb ook die van de oude geprobeert op de nieuwe dan doet ie het ook niet. Kan iemand me vertellen waar de fout zit?

@ismael123
    Ik heb nog niks opgelost over dit probleem en ik heb jou niet op me msn staan, volgens mijn heb je een verkeerde voor je.

Hallo, ik heb een vraag. Ik heb het trouw script op me site staan. En als ik m bij left_column zet en je klikt erop dan kryg ik een blanco beeld er zit iets fout in dat script. Kan iemand me helpen om te zeggen wat er fout zit?

De leden die zich aanmelden op me spel krijgen geen credits en vipdays. Waar kan ik instellen dat de leden wat credits en vipdays krijgen by aanmelden. Ik heb alles nagezocht maar kan het niet vinden?

k heb nog een vraag over de veiling. Hoe krijg ik de haven op de veiling als niemand de eigenaar is en hij er ook niet op staat.

Beste CP'ers. Ik heb de haven op me spel gezet. Er staat koop deze haven en als ik daar op klik dan krijg ik wit beeld en de rechterkant is ook weg. En ik heb de haven sql ook aangemaakt. En bij reizen heb ik het er ook bij gezet en de veiling heb ik ook aangepast. Wat doe ik fout met de veiling. Hier onder het script.

En bij mollie heb je dan kamer van koophandel nodig voor wallie, ideal of de telefoon?
    PS: De telefoon werkte, maar als de leden belle krijgen ze geen credits. Hoe kan dat?

En als je ideal eruit haalt en dat leden alleen kunnen kopen via telefoon of wallie hoef je daan geen kvk te hebben? En in welk script moet je dan dat veranderen dat als leden kopen dat het naar mijn bankrekening gaat.

Hallo, ik heb een vraag. In welk script moet je bij OSBanditi 2.1 het script van ideal of wallie veranderen zodat je het geld wat leden bellen aan callcredits op je bankrekening krijgt? En moet je daarvoor bij de Kamer Van Koophandel ingeschreven staan?

Hallo, ik heb een vraag. Ik kan me online leden in me spel niet zien als ik erop klik dan krijg ik dit.

Pagina niet gevonden..

De pagina die je probeerde te bereiken bestaat niet of is uitgeschakeld.
    Als je hierop bent gekomen via een link in een van onze menu's, stuur dan a.u.b een bericht naar een Crewlid.
    Bedankt!

- Het team
    Wat doe ik fout? Ik heb alles door zocht en overal gekeken. Hier onder staat me script.

Hoi, ik heb een vraag wat voor gegevens moet ik invullen dat als er leden callcredits kopen, dat de verdiensten naar mijn bankrekening gaat. En ik heb nog iets dat als ik op ideal klik staat er offline wegens database fout. Hoe komt mijn site in connectie met zoiets. Kan iemand hier uitleg over geven hoe dat werkt?
    PS: Ik heb nog geen micorpayment dat is dus iets wat ik hier probeer te vragen. En het script, ik heb OSBanditi 2.1.2

Wat moet ik op regel 8 neerzetten?
    Me echte e-mail of gewoon zo laten staan.

PHP
    <?php
    $host		=	"host";							//de host meestal gewoon localhost
    $user		=	"username";							//je database username
    $pass		=	"password";								//Je database wachtwoord
    $tablename	=	"database naam";								//Je database naam
    $sitelink  	= 	"http://www.mafiacrimes.nl";   				//Je website link. GEEN v3 of een / erachter!
    $publicidad =   "PUBLICIDAD";                         // Aquí el code para la publicidad
    $elcorreo   =   "[email protected]";             // Sólo la puta elite premanece. Aquí va el correo
    ?>