ik bied 15 euro
Posts by Daan1987
-
-
wat moet ik cmodden?
-
ja dat heb ik gedaan maar hij maakt geen verbinding wat ik raar vind
-
PHP
<?php $host = "localhost"; //je host meestal gewoon localhost $user = "*****"; //je database username $pass = "*****"; //Je database wachtwoord $tablename = "*****"; //Je database naam $sitelink = "http://www.domeinnaam.nl"; //Je website link. GEEN v3 of een / erachter! $publicidad = ""; // Aquí el code para la publicidad $elcorreo = "*****"; // Sólo la puta elite premanece. Aquí va el correo ?>
-
database gegevens zijn goed maar waar moet ik de url nakijken dan of die goed staat
-
Hallo, ik heb een probleem. Ik heb me site van me host afgehaald en op een andere host gezet. En de database gegeven heb ik ingevuld in public_html/connection en in public_html/v3/connection ,maar nu staat er nog steeds Offline wegens database fout. Wie weet wat ik over het hoofd hebt gezien of wat het probleem is. Want ik kom er even niet meer uit.
-
Ik heb gekeken er naar maar kom er nog niet uit. Wat ik ook probeer niks werkt.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 02.07.11 13:13:54:
weet iemand nog het antwoord wat het probleem is. -
Nee geen gratis host, dus dat denk ik niet. Ik zal even kijken op de website.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 26.06.11 11:34:36:
PS: Waar vind ik iets op de targetpay website over API voorbeeld classes. -
Dit is een stukje code.
PHP
Toon Meer$codeslan=floor($_GET['c']); $IP = $_SERVER['REMOTE_ADDR']; if($ct=="PC"){ $bestand = "http://api.targetpay.nl/payment/startpayment.asp?rtlo=$rtlo&ct=PC&co=".floor($_GET['c'])."&tb=$tb&iphash=$IP"; }else{ $bestand = "http://api.targetpay.nl/payment/startpayment.asp?rtlo=$rtlo&ct=PM&co=".floor($_GET['c'])."&tb&cd=60&iphash=$IP"; } $bron = file_get_contents($bestand); $var = explode("|", $bron); if($var['2']==""){ echo "Wij zijn tijdelijk offline!";
-
-
Wat bedoel je als ik op bijvoorbeeld Belgie klik staat dat er gelijk. Alleen bij Nederland niet.
-
Geachte leden, ik heb een probleem met me belcredit script. Als leden belcredits kopen via de telefoon in Nederland dan doet ie het gewoon. Maar als leden belcredits willen kopen in Belgie of een ander land dan staat er als je dat land aanklikt, Wij zijn tijdelijk offline! Wie weet waar dit probleem ligt.
-
@ R.Jipping
Dat is mooi om te horen. En verder wens ik de hele crew veel succes. Jullie doen je werk uitstekend en ga vooral zo door. -
@ Lars
Ik wens jou wel succes want iedereen heeft tenslotte recht op een tweede kans.
Zo zou het ook met de ban punten moeten zijn dat als je goed gedrag hebt dat je banpunten verminderd worden. Want tenslotte heeft iedereen recht op een tweed kan, of je een crewlid bent of niet. Sorry voor offtopic maar reageer op een tweed kans.
PS, Lars ik wens je succes. Ik geloof wel dat je het kan. -
Het ligt niet aan het script want hij deed het eerst wel. Waarschijnlijk wat patrick zegt een oneindige lus. Maar heeft iemand enig idee hoe dit opgelost kan worden.
-
Hij blijft laden en dan staat me internet ook vast. Maar hoe zou ik dit op kunnen lossen.
-
Aan het script ligt het niet. Niks veranderd eraan. En wat bedoel je met include? In het script van de nieuwsbrief?
-
Hoi, ik heb een vraag. Mijn nieuwsbrief deed het altijd van me site. Ik ben alleen even uit de lucht gegaan omdat ik me domein veranderd heb. Maar nu als ik een nieuwsbrief wil verzenden blijft ie verbinding maken en doet ie niks meer. Waar kan dit aan liggen?
-
Bedankt voor de info. Het is gelukt. Slotje graag.:slotje:
-
Hallo ik heb een vraag. Ik heb msn invite op me website. Hij werkt wel maar als je hebt ingelogt met de msn codes dan geeft ie deze fout code aan:
Warning: sqlite_query() [function.sqlite-query]: unable to open database file in /home/gebruikersnaam/domains/domein.nl/public_html/msninvite/openinviter.php on line 134
Wie weet waar de fout zit en hoe ik dit kan oplossen?