Posts by Tijgertje

Heey,

Ik ben Alex momenteel 20 jaar, en al een aardige tijd bezig op het internet zowel in Scripting, als computer hulp. Ik wil me bij deze dan ook aanbieden om mensen te helpen. Dit wel tegen eventueel een prijsje, maar dat ligt aan de grote van de opdracht/vraag.

Ik kan PHP/HTML/CSS & Photoshop
    Ik kan zeer goed met Windows XP/Vista/7 overweg.

Dus heb je vragen, of wil je iets laten maken etc. Meld het dan als volgt:

Citaat

Naam:
    Vraag:

Ik geef zo snel mogelijk reactie, ik kan misschien niet in alles helpen. Hier zal ik dan ook eerlijk over zijn.

Groetjes,
    Alex

Citaat van KingZeeshan

Zal is probeeren

Volgende keer even proberen en dan posten of het werkt ja of nee. Want nu kon je eigenlijk niet meer posten, en weten we dus ook niet of het werkte. En aangezien als je je reactie wijzigt wij niet op de homepage dat kunnen zien. Kunnen we het anders ook niet in de gaten houden ;)

Citaat van meloentje

Zou je me even een PM kunnen sturen met het domein + spelnaam?
    Dan zal ik als het nodig is mijn MSN geven :)

Momenteel is er nog geen Domein of Spelnaam, ik heb nu een lay-out nodig. En zal dan van alle source's een grote source gaan maken. Alles is dus nog in de aanbouw.

Verwijder dit isd op Regel 90, en probeer het dan nog is:

Citaat

<script language=\"javascript\">setTimeout('parent.window.location.reload()',500)</script></td></tr>

Citaat van meloentje

Voor wat?
    Een maffia spel?
    IK ga mijn vriend effe halen, misschien heeft hij wel iets voor je.

PS: Klopt, het gaat hierbij om een maffia spel;)

Heey,

Ik ben op zoek naar een mooie Ingame + Outgame Layout tegen een zeer aantrekkelijke prijs, of eventueel als het mogelijk is gratis:p.

Indien er een gratis layout/design wordt ontworpen of gegeven zal er promotie komen op jou naam, doormiddel van links. Eigen pagina etc.

Het design moet uniek zijn, en mag niet vaker gebruikt worden, en dus maar eenmalig aan mij.

Plaats het als volgt:

Voorbeeld: (Afbeeldingen van Ingame/Outgame)
    Prijs: (De prijs die je voor allebei vraagt!)

Dankjewel:D

Groetjes,
    Alex