Posts by habib10
-
-
mag ik een screen zien van de statistieken dat het echt zijn en hoeveel pageviews je hebt.
-
Op een vps kun je een site hosten met xampp of wampserver als ik het goed heb begrepen uit de dingen die je vroeg
-
rechten op iconen en wat zijn de betaalmogelijkheden?
-
Je kan wel een review site maken met commentaar van andere en wat ze goed vonden en slecht en wellicht kunnen ze ook de site raten?
-
En misschien een idee hoeveel geld je hebt en kan gaan verspillen?
-
En wellich een idee dat als je de getal niet raad dat die laat zien welke getal het was !:cheer:
-
link werkt niet
-
Zie PM!
-
Je hebt ook een PM van mij.
-
[offtopic]Dus eigenlijk moeten we betalen om layouts te verkopen terwijl we hier gewoon gratis kunnen verkopen?[/offtopic]
Hoe worden de betalingen gedaan?
-
Die font is helemaal niet leesbaar en de logo zelf die icoontje past helemaal niet bij chatsites.
-
ik denk op mechanishe dingen?
-
Zou ik mogen weten wat je veranderd hebt?
-
[offtopic]de source die erop staat is een gratis source dacht ik zo uit me hoofd heb hem wel duizend keer gezien. Zie: Klik hier voor link 1 en Klik hier voor link 2[/offtopic]
Is er gratis push mogelijk bij rapifia?
-
Tip!: Bij de header die menu is te licht je ziet bijna de woorden niet en misschien de header een ander kleurtje geven ik vind het telicht voor de rest een top layout!
-
Link:De layout van mijn mafia layout topic.
Reden:Ik wil een heb voor een mafia source gebruiken die vanaf 0 gescript gaat worden en misschien dat we iets voor elkaar kunnen betekenen?
-
-
@malik
ik gebruik 28 days alleen voor verhaal en header welke lettertype raad je me aan?
-
demo - demo is inloggen.