Posts by habib10
-
-
mag ik een screen zien van de statistieken dat het echt zijn en hoeveel pageviews je hebt.
-
Op een vps kun je een site hosten met xampp of wampserver als ik het goed heb begrepen uit de dingen die je vroeg
-
rechten op iconen en wat zijn de betaalmogelijkheden?
-
Je kan wel een review site maken met commentaar van andere en wat ze goed vonden en slecht en wellicht kunnen ze ook de site raten?
-
En misschien een idee hoeveel geld je hebt en kan gaan verspillen?
-
En wellich een idee dat als je de getal niet raad dat die laat zien welke getal het was !:cheer:
-
link werkt niet
-
-
Je hebt ook een PM van mij.
-
[offtopic]Dus eigenlijk moeten we betalen om layouts te verkopen terwijl we hier gewoon gratis kunnen verkopen?[/offtopic]
Hoe worden de betalingen gedaan?
-
Die font is helemaal niet leesbaar en de logo zelf die icoontje past helemaal niet bij chatsites.
-
-
Zou ik mogen weten wat je veranderd hebt?
-
[offtopic]de source die erop staat is een gratis source dacht ik zo uit me hoofd heb hem wel duizend keer gezien. Zie: Klik hier voor link 1 en Klik hier voor link 2[/offtopic]
Is er gratis push mogelijk bij rapifia?
-
-
Link:De layout van mijn mafia layout topic.
Reden:Ik wil een heb voor een mafia source gebruiken die vanaf 0 gescript gaat worden en misschien dat we iets voor elkaar kunnen betekenen?
-
-
@malik
ik gebruik 28 days alleen voor verhaal en header welke lettertype raad je me aan?
-
demo - demo is inloggen.