Welke source werd verkocht?
Posts by F.R.
-
-
Melden melden, de crew weet ervan.
Dan maar even hier in het openbaar melden, ik werd verbannen wegens schelden, omdat iedereen me bleef beschuldigen. Hoe zou jij je voelen als ze je maanden aan een stuk als oplichter noemen terwijl dit niet zo is.
Vervolgens, dit is een interne zaak, de crew weet dat ik een andere account heb, wat ga je nu doen? Ik heb je een PM gestuurd met de rede waarom ik verbannen ben, dan push jij nog harder en doe je alsof je niets van weet.
Ook zeggen jullie oplichter, heb je bewijs? Nope.Dit was even een korte post (xD)
-
-
Topic gemeld, tevens werd ik nooit verbannen voor oplichting (is nog niet eens gebeurd)
Nu ontopic.
-
Failedblog.nl
Te koop vanaf 4 euro, opbieden met 50 cent.
Buynow is 15 euro.Registrar: WJSolutions.net
Geldig van 19-06-2010 tot 18-06-2011
-
-
Ik heb de eerste 2 weken van men vakantie gewerkt.
Dan vanaf na men werk tot nu aan paar site's gewerkt.
En vanaf 30 juli tot 9 augustus is er festival in stad met veel beroemdheden zoals Papa roach etc. -
-
-
Zelf maken en laten inbouwen:)
-
Gewoon 969696
-
Omdat 000000 het zelfde is mag je het 3 keer doen 000
-
Ok, ik zal je PM sturen met de gegevens.
-
Ik vind multiviews en .html veel leuker
-
xD
Geef mij ook één xD -
lol :cheer:
-
U geld zal je krijgen, ik ben altijd eerlijk geweest. Je weet men mail, stuur daar je gegevens door.
Ik zal een mail terug sturen als ik het overgemaakt heb.
-
-
[offtopic]Gisteren kon ik niet gaan dat heb ik verteld en nu is het weekend, kan ik niets aan doen. En die slechte verhalen, hebben ze een verklaring, een bewijs. NEEN, want als je is goed op CP kunt kijken kun je ook zien dat ik alles mooi heb afgerond, zoek maar is op vendetta remake en swatcrime.
Ik ben hierop heel eerlijk, en iemand vooroordelen zonder bewijs, dan moet je eerst naar jezelf kijken en bewijzen hebben.
Ik ben dat van ripper etc. echt beu geworden, ik heb me maanden ingehouden, maar zover ik weet heb ik altijd betaald, iedereen.
Van a tot z, en ja soms hebben ze moeten wachten omdat ik normaal nooit een overschrijving doe, en toch hebben ze na max. een week hun geld gekregen.
Op mensen wie de layout gebruiken, de CSS en de .html mogen jullie gebruiken, maar niets van de plaatjes. Als ik ze toch ergens zien zal jij en Wouter hangen.
Ik hoop dat er iets aan de beschuldigingen gedaan worden, anders zal ik is beschuldigen MET bewijs.[/offtopic]
Wie nog interesse heeft in .psd en .html, 30 euro buynow.
-
Wie heb ik dan verdomme opgelicht zeg me dat. beschuldig me niet zonder feiten die iets bewijzen!