Posts by diamondboy

[offtopic]R.Jipping, zo vroeg is het niet aangezien je ziet dat iedereen al geboekt heeft, waaronder jijzelf:P[/offtopic]

1. Heb je je vakantie al geboekt? ja
    2. Hoe heb je je vakantie geboekt (online)
    3. Waar heb je je vakantie geboekt (weet ik niet)
    4. Waar ga je naar toe (hawaii)
    5. Hoe ga je erheen (vliegtuig) e
    6. Naar welk hotel/camping ga je? weet ik niet
    7. Extra informatie (zoals vakantie reiswijzer etc.) lekker surfen op hawaii

ik moet voor mijn vervolg opleiding een layout maken en heb dit in elkaar geknutseld:

PHP
    1/10
    opbouwende kritiek
    tips

hij is voor een webwinkel in strand en water artikelen

ik hoopte ook of iemand misschien kan laten zien hoe ik hem het beste kan slicen/basen.

greetz dia

hallo allemaal,

ik ben bezig met een website, de bedoeling van de site is om werk kleinschalig te tonen. wat ik wil is: je hebt een homepage(simpel header, leftmenu, content en footer.) ik wil dat je fotos kan uploaden dat die vervolgens in de leftmenu neer worden geze(ik dacht aan 3 of 4 fotos per paginas dus ook pagina 1 en 2 en 3 etc in het menu. dan wil ik dat als je op een foto klikt hij in de content verschijnt met daaronder een tekstbalk waar je een stukje over je kunstwerk kan schrijven hem opslaat zodat iedereen het kan lezen. nu zag ik op w3schools een mooie script om files te uploaden en die heb ik dus ook gebruikt. alleen nu wil ik weten hoe ik in dat script kan verwerken dat na de upload hij in de left menu verschijnt.

dat is de upload_file.php

hopelijk kan iemand helpen het is btw om me beeldend werkjes te tonen voor een cijfer

mvg dia:)

Een goede slice EN BASE tutorial. dan zullen jullie vast denken hu die zijn er genoeg, maar ik word er ziek van dat er 1000den filmpjes op YouTube staan hie je een layout sliced maar basen ho maar, daarom wil ik dus graag een base tut;)

hahahahahah hij lijkt dus totaal niet op de maviose layout MAVIOSE, erg mooi gedaan guitar:)

ik zie nergens bij maviose een menu links een menubalk boven een schermpje met de statistieken dus zoals ik dat zegt welluh geript, nogmaals goed werk guitar:)

[offtopic]hopelijk leren de zeikerds er wat van [/offtopic]

ja dat is inderdaad een goed idee Kurene;) toto moet je dacht ik wel voor betalen maar het levert dacht ik ook weer geld op dus dat is dan weer een pluspunt:) leuk idee die spelerslijst, ga ik zeker wat mee doen!

nieuws over de eredivisie en jupiler heb ik, word aangevoerd met feeds. een toto is idd handig, en aan welke spelers denk je bij een spelerslijst?:P misschien team van de week?

vandaag een simpele vraag:

ik heb de t2k source gedownload etc, maar nu vraag ik me af in welke script of welke scripts allemaal config zijn of zitten. heb voor mijn gevoel alles gehad kan niks meer vinden maar de website zegt nog steeds We zijn van connectie aan het veranderen, zometeen weer online! Heb geduld. wie kan het antwoord hieronder even op een rijtje zetten:).

dia

ik vind ook de schaduw bij de navigatie balk niet mooi, e\n ik vind het drie aparte kleuren om bij elkaar te doen maar dat kan ook aan mij liggen;) misschien een iets donkere kleur bij je home?