ik wil niet heel lullig doen maar ik heb het script + MRR gekocht voor $97 dan lijkt het me meer dan normaal dat ik het script ga verkopen om er winst aan te maken , maar who cares topic mag dicht bann me maar
Posts by Darkcoding
-
-
haha grappig , ja klopt dat script "lijkt" erop dit heb ik zelf ook gebruikt als voorbeeld , alleen heb ik zelf stukken simpeler gescript en geef ik er nederlandse support op + er gaan nog wat leuke uitbreidingen komen ( dus sta altijd open voor iden ) zoals reff linking etc , maar wat maakt het uit , bann me hier maar weg vind ik totaal niet erg
tot ziens
-
ik maak genoeg zelf .
Het script is erg easy te maken in .js en wat simpele .php bestandjes , ooh dus omdat ik linkpartner ruils doe met andere site's die mij voor goed targeted verkeer en backlinks zorgen maak ik niets zelf ?Goed bedacht maar dat word hem helaas niet , als je zelf verstand van php/java had had je kunnen weten dat dit script niet super moeilijk is om te maken
-
rustig rustig zeg ,
de tijd nadat de widget verwdijnt is momenteel ingesteld op 45 seconden ( zelf instelbaar ) .
Dus even geduld en je ziet hem vanelf verdwijnen -
-
heb ik gedaan :piraat:
-
V2 doet het niet ?
versie 1
Cijfer 3/10:
Pluspunten:mooie kleuren
Minpunten: standaard criminals layout , maak eens een keer wat specifieks wat niet lijkt op andere mafia game's , want ik vind dat uiteindelijk alle layouts teveel op elkaar lijken , probeer eens wat anders , login box in het midden bijv.
Tips: zie hier boven
evt waarde:geen free layout
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 13.07.10 10:52:55:
versie 2
Cijfer 5/10:
Pluspunten: kleuren zijn er mooi en passen goed bij elkaar .
Minpunten: weer de standaard criminal login layout ( mijn mening )
Tips: probeer echt eens wat nieuws , pleur een login boc bijv. in het midden of zet hem eens aan de rechterkant dit is echt weer zon basic criminals layout
evt waarde: 1 eurie voor de moeite hahaha -
de e-book is niet zelf geschreven .
De E-Book is gekocht met MRR (Multi Resale Rights )en is vrij uniek , dit omdat de e-book slechts 4 maanden geleden is geschreven .
Je krijgt natuurlijk de MRR van het e-book erbij -
hoi ,
de survey's lopen via cpalead.com
En hoe bedoelt u compleet veilig ? -
is de website nog te koop ?
En worden de licenties ook los verkocht ik heb mischien interesse in een enkele licentie -
bij deze wil ik graag mijn e-book website verkopen , dit omdat ik over een week op een lange vakantie ga en er dus geen tijd meer voor heb .
http://www.hotfarmvillesecrets.com
Is een website waar men een informatieve e-book kan downloaden met tips en tricks over FarmVille ( facebook game ) mensen moeten eerst een zogenaamde survey invullen voordat ze de e-book kunnen downloaden .
Inkomsten
http://i27.tinypic.com/2utgvf8.jpgDe bezoekers komen grotendeels via facebook , via de zoekmachines begint het verkeer langzaam te komen maar ik heb niet veel aan seo gedaan .
Iemand met een beetje verstand/ervaring met facebook kan hier goede verdiensten uit halen .Prijs €30 .
Inclusief domein (transip.nl)