Posts by devlover

Ik wil namelijk ervoor zorgen als iemand de code juist heeft geraden
    dat er 1.000.000 naar zen bank word overgeschreven en 1% bij zen rank.

Hoe kan ik dit nu doen ?

Ik ben bezig met een kraak de kluis script te maken in mijn spel maar ik ken OOP nog niet zo heel erg goed.

Ik wil nu een query doen dus als iemand de code heeft geraden dat er 1.000.000 naar zen bank gaat, maar dat lukt niet vlotjes.

Kan iemand me helpen ?

dit is de class

En dat is wat er moet gebeuren :

PHP
    mysql_query("UPDATE `speldata` SET `cashmoney`=`cashmoney`+"1000000", `rank`=`rank`+1 WHERE `id`=".ID." LIMIT 1") or die(mysql_error());

Ik had zelfde probleem , ik heb et zo gedaan.

Maar om ze allemaal tussen deze regels te zetten ben je idd ook lang bezig maar ik heb een script gemaakt die dit automatisch heeft gedaan in een .ctt voor mij.

Naja ik het script wel niet meer maar als je php kan kun je dit perfect zelf maken.

Edit by Willem: Email adressen verwijderd, dit is niet toegestaan om zomaar emaila dressen vrij te geven, ook niet als voorbeeld!

liefst paypal

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 31.08.10 15:33:57:
    Site is verkocht aan weide.

Mag slotje op.

Ja sommige plaatsen moet layout nog netjes worden gedaan vandaar ook de prijs goedkoop en je krijt er een nieuwe layout bij :)

Te koop :

Je krijgt .psd erbij

Vorige versie van layout was van Starlife maar bij deze toestemming gekregen om deze aan te passen en te verkopen

Prijs 20€
    Incl. basing + 15€