Posts by Scooby-Doo
-
-
Jannick?
Jou vlindertje? :$
Zoek goed en je weet wie ik ben...@Ferhat Feestje (a)
-
Jannick dat weet je lekker nieeeet 8-|
Haha Ferhat mijn netlog,facebook bewijst al genoeg dat ik nooit meer dronken zal wezen phaha (c)
-
Wie heeft zin om volgende zomer mee te gaan voor 14 dagen naar spanje? :$
Tis All IN (h)
-
Haha Robin ik wens je succes
Ik begin binnenkort ook met een tunegame builder maja blijkbaar was je me al voor
Succes jonge :cheer:
-
Ja dat weet ik robin,
Maar achter mijnmaffia zit een bedrijf met ervaring.Jij bent maar een normale jongen
Maar inderdaad zou het niet slecht zijn om zoiets te bouwen uit bestaande sources.Maar als je toch geen crime builder doet doe dan een soccer.
Heel veel mensen spelen dat soort games nog graag dus zal zeker wel aantrek hebben :p
-
Idd,
Vanaf 0 beginnen en kijken in bestaande gratis sources voor opties ofzo die je kunt herscripten en doen is het beste
Want sowieso krijg je veel verbouw werk aan een gratis source
Maar ja tegen MijnMaffia haal je het toch nooit dus vind ik het eerlijk gezegd verloren werk :p
-
Waarom zou Osbanditi niet mogen gebruikt worden?
Juist layout en images teksten moet je aanpassen... -
@King ik was juist ook ff aan het knutselen en kwam ook zoiets uit zoals jou :p
Je was dus eerder haha
-
De code weer opnieuw plakken en de Query terug opnieuw doen vanaf id 5 tot id 8
Enzovoort -
Dit zit in OSbanditi of een Criminolz versie dacht ik
-
Denk het wel dan Fifa :p maar hij is wel nice
-
Gewoon zelf een site scripten is het beste
-
Let op met afbeeldingen die je op google zoekt
Staan meestal rechten op
Klik hier waar je cartoons pics kan vinden waar je eventueel rechten kan op kopen ;)
Sorry voor de offtopic sloos maar is ook voor jou eigen bestwil
-
Aangezien er geen begin bod is bied ik 0.50 cent
-
Karton doos voor de Aldi
Bredene, West-Vlaanderen, Belgie, Europa -
Rambadaram?
Bestaat dat ook nog trouwens? :p
Ferhat ik ga wel dubbel eten voor jou dan -
External Content www.youtube.comContent embedded from external sources will not be displayed without your consent.Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.
-
Citaat van Oceans
Het is alles behalve bugloos scooby, heb hier een hele lijst.... :x Deze game is de 50,- zeker niet waard. Misschien als J. zoals beloofd zou helpen de fouten eruit halen, maar hij reageert nergens op
Ik heb van hem ongeveer enkele maanden terug de Xtreme-Crime source gekocht voor 350 euro... :hmm:
En die was tip top in orde dusja ik dacht dat deze ook wel in orde ging zijnMaar als je hulp nodig hebt weet je me te vinden
-
[offtopic]Jongens!!!!!!
Maak zelf een topic om te verkloten![/offtopic]
Terror
Stuur mij maar een pm met je mail
De prijs valt wel te bespreken :cheer: