DrukwerkDeal.nl zal waarschijnlijk wat duurder zijn dan VistaPrint. Het is je eigen keuze, iets duurder met kwaliteit, goedkoop zonder kwaliteit.
Posts by Caspervm
-
-
Ik heb slechte ervaringen met Vistaprint, bij mij was het juist andersom, het leek in de preview goed te gaan, maar in het echt leek het nergens naar. De service van Vistaprint is ook echt bagger. Ik kreeg pas na 3 werkdagen een bericht dat het mijn eigen schuld was en dat ik het bestand niet goed had geüpload.
Bij DrukwerkDeal.nl bestel ik nu voortaan mijn visitekaartjes, als je service nodig hebt en je mailt binnen kantoortijden heb je meestal in een kwartier al een reactie. Verder worden de kaartjes altijd binnen 72 uur geleverd inclusief drukken!
Ik hoop dat ik je genoeg geïnformeerd heb.
-
Ja, die krijgt u.
-
Je kan ook betalen met Wallie, bellen is eventueel ook mogelijk. Maar dan gaat de prijs omhoog i.v.m. met andere partijen die ook hun centje daaraan willen verdienen.
@TrueCrime werken deze wel?
Citaat van Caspervm -
Voor allebei
-
Voor een walliekaart van ?5,- gaat ie weg, PayPal mag ook nog steeds!
-
R-Mijnten, dan voel ik me een beetje opgelicht. Hij zei tegen mij dat ik alle rechten had, en de layout niet eerder verkocht was.
@F.Ajeti, je kan de outgame best zien, maar 1 euro vind ik een beetje weinig ;).
-
-
Guitar, als je een dezelfde layout hebt gevonden, kun je dit dan even melden? Ik heb deze layout namelijk met alle rechten overgekocht, en de verkoper zei dat hij de layout nog nooit verder had verkocht.
-
-
Dan moet ik weer 15 posts zetten op dat forum..
-
Raar, hier werken ze wel.
Even kijken of ik ze op een gratis host kan uploaden. -
Hallo,
Hierbij bied ik mijn unieke maffialayout aan.
Gesliced en wel, ook de PSD's inbegrepen.Zoals eerder gezegd is de layout geheel uniek, ik heb hem overgekocht van Pim Panken op SD.
Demo outgame:
http://www.habbocity.one2xs.com/casper/outgame/
Demo ingame:
http://www.habbocity.one2xs.com/casper/ingame/Startbod = 10 euro
Minimaal opbieden met = 1 euro
Buy-Now = 25 euroBetaling via PayPal.
-
Ik vind de KVK opzich wel handig, je kan zo zien wie er geregistreerd staat, ik handel ook liever met mensen die geregistreerd staan. Aan de andere kant vragen ze veel te veel geld, en als je zegt dat je bedrijf sinds 2000 bestaat, en je schrijft je nu pas in, dan mag je nog even voor die 10 jaar betalen he...