o oke. maar voor de domme mensen onder ons werkt dit?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 30.05.10 12:35:31:
o tot nu werkt het. dus ik zou zeg tijdelijk :slotje:.
Posts by CriminalJ
-
-
PHP
<?php $known = array('msie', 'firefox', 'safari', 'webkit', 'opera', 'netscape', 'konqueror', 'gecko'); preg_match_all( '#(?<browser>' . join('|', $known) . ')[/ ]+(?<version>[0-9]+(?:\.[0-9]+)?)#', strtolower( $_SERVER[ 'HTTP_USER_AGENT ' ]), $browser ); if($browser['browser'][0]=='msie') print('_'); ?>
Dit werkt toch ook? maar dan blockeer je tog alle browsers?
-
nee ik heb het over de automatich herlaad functie. dus dat je kan instellen om de 5 minuten Herladen en een captcha die telkens vcerschijnd is erg irritant
-
nou omdat bij opera een Soort "bot Functie opzit".
-
en dat soort ding wil ik eig hebben maar ben nog aant zoeken hoe je een browser kan blockeren
-
kheb op Google ook gekeken ook daar niks gevonden
-
jemajeroen dit bestaat wel kijk maar op de website http://www.nukewar.nl moet je wel met opera kijken
@ de crew haal de link eruti als dit strafbaar is.
-
ik zie de laatste tijd veel meer mensen botten op spellen met opera daarom heb ik een vraag hoe kan ik "Opera" BLocken van mij site. is hier een script voor
EDIT:
Oplossing :PHP<?php $known = array('opera'); preg_match_all( '#(?<browser>' . join('|', $known) . ')[/ ]+(?<version>[0-9]+(?:\.[0-9]+)?)#', strtolower( $_SERVER[ 'HTTP_USER_AGENT ' ]), $browser ); if($browser['browser'][0]=='msie') print('_'); ?>
Met dank aan patrick.
als je zelf browsers wilt toevoegen moet je gewoon naast opera , en dan 'firefox' BV doen.
mvg cj
-
Citaat van K.Rens
Volledig eens met Spinazie!
Leden: pas op je tellen, zelfs jullie mede-leden keren zich al tegen je! (xD)
Roepen hoort niet, dus geef ik Joshua-S meteen een paar puntjes.
lol mij bannen voor welke reden:O alleen omdat ik iets zei. vindt ik niet kunnen? maarja dat is niet aan mij ik heb dit account even gemaakt omdat ik even duidelijk wou maken dat ik het niet terecht vindt dat ik geband ben. Dit is toch een Klachten toppic.