Posts by Guitar
- 

- 
					[offtopic]PHP5: Het complete boek is goed...[/offtopic] Als het tot Zaterdag kan wachten help ik je.. 
- 
					Je bedoelt hoe je een script online zet? Meesteal een kwestie van uploaden en sql runnen of install volgen. 
- 
					Ja, en Dimaffia is een erg mooi script! 
- 
					Ja, je leest de tutorial en dan poef, je kan het. Nee, het is natuurlijk ook een kwestie van tijd / ervaring. 
- 
					Ferhat is een Belg hè :p 
- 

- 
					Je bedoelt CSS 3? Ik denk dat css gradients sneller zijn.. 
- 
					@Maviose Ik denk dat velen zijn begonnen op een gratis host met een .tk domein. En dat is helemaal niet erg, want zo kan je gratis ervaring opdoen. :cheer: 
- 
					Misschien mag hij niks kopen van zijn ouders?  Maar een goede source vinden is inderdaad lastig, maar criminolz is wel goed.. Maar een goede source vinden is inderdaad lastig, maar criminolz is wel goed..
- 
					Gerben dit is met doorverkoop rechten hé  
- 
					Volgensmij heeft H3nry dit script.. 
- 
					Als het morgen kan wil ik het wel doen, ik lig nu op een oor in mijn bed  
- 
					Als je een game wil maken moet je Joyeria vragen, hij schrijft gameplays like a boss. :cheer: 
- 
					Ik kan wel typen dus, het is naam: "demo" en pass: "demo" ipv "Demo", "Demo". 
- 
					Bij deze screenshot:  
- 
					De layout bugt niet meer  Maar als ik inlog blijft hij dit zeggen:Citaat Maar als ik inlog blijft hij dit zeggen:CitaatVerkeerde inloggegevens ingevoerd, probeer het opnieuw. 
 Terug naar de inlogpagina
- 
					Als ik inlog met naam: "Demo" & pass: "Demo" lukt het niet hoor... 
- 
					1) layout bugt like hell in Safari for iPhone. 
 2) Demo account werkt niet?
-