Bumpje, neem hem snel mee voor 15,- Paypal!
Posts by Guitar
-
-
-
Haal jij 25,- per dag dan? :O
-
Citaat van Jordi
Hoeveel leden en hoeveel leden actief?
Unieke bezoekers? hoeveel?Hoeveel upgrades heb je al aangekocht?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 23.03.12 11:40:27:edit: heb je admin demo?
Citaat van ScarfacePHP
Toon Meer1: Verhaal wijzigen 2: Timers op voorpagina 3: Happy hour 4: Eigen welkomstbericht instellen 5: Vakantiemodus 6: Minichat 7: Geld en autos stelen van medespelers 8: Voortgangsbalk instellen 9: Savebox voor berichten 10: Spel resetten 11: Waardetransport overvallen 12: Referralbeloning 13: Objectenbeheer 14: Woordenfilter 15: Spelersherinnering 16: Statistiekenbeheer 17: Bezoekersstatistieken 18: Beloning voor actieve spelers 19: Orderlogs 20: Moordbeheer 21: Eigen pagina 1 22: Standaard misdaden: teksten aanpassen 23: Multi-player poker 24: Alternatieve botbeveiliging 25: Schietervaring trainen 26: Webmaster tools 27: Geluksrad update 28: Gevangenisbeheer 29: Klikmissie beheer 30: Alternatieve iconen-set 31: Landen beheer 32: Advertentieblok beheren 33: Auto beheer
-
Are you f*king kidding me? Is dit serieus een vraag?
Patrick ~ Taal -
Eventueel kunnen wij van Fasia Media wel een mobiele website voor u maken, tegen betaling uiteraad.
-
Oh, niet gezien. Mijn excuses.
-
Stukje van de code?
-
Of je download hem op *******, dan heeft ******* er wat aan :p
-
Laurens ik stuur hem (via Skype
)
-
Ik let er eigenlijk nooit op, maar ik zit wel heel veel op het internet.
-
Het is niet verplicht, maar het komt wel professioneler over
-
Download een gewoon een willekeurige source, 9/10 zitten vol met bugs..
-
Prijs verlaagd naar 15 euro. Maak me los
-
-
-
-
Hallo,
Voor een bedrag van 25 euro maak ik een .psd ontwerp op maat voor u. Indien interesse stuur me een PB voor mijn portfolio.
Mvg, Ymen
-
Is denk ik lastig te realiseren...
-
Hallo,
Ik bied de onderstaande layout aan voor €25. Het betreft enkel de .psd, slicing/basing niet inbegrepen. Betalen kan via Paypal of IVR (extra kosten!).
http://www.imgdumper.nl/upload…bccc51e5b5-maffiagame.png
Mvg, Ymen