Wat is de referer van de views? En zijn ze mobile of niet?
Posts by Guitar
-
-
Indien er geen haast bij is heb ik wellicht interesse.
-
Nederlandse en Belgische accounts? Of is internationaal ook goed?
-
Hallo,
Bij deze verkoop ik het domein apple*iphone*5*hoesjes.nl (zonder sterretjes).
Bieden vanaf: € 1,-
Opbieden met: € 1,-
Buy-now: € 10,-
Veiling eindigt: 24 uur na laatste bod.Staat geregistreerd bij TransIp, tot 27 februari 2014.
Betaling via PayPal. -
Ik zal waarschijnlijk met een inzending komen, als het mogelijk is om te leveren zonder slice.
-
Hallo,
Is er iemand die een snel en simpel klusje voor me heeft? Heb €3,- PayPal nodig. Ik kan algemene dingen doen en ik ben wel goed met Photoshop.
Mvg,
Guitar -
Inderdaad, je hebt internetbankieren/iDeal nodig om het geld over te maken.
Dat heb ik niet.
-
Bankrekening heb ik, iDeal niet (moet ik maar eens aanschaffen..
).
-
Hoi,
Ik heb voor morgen €2,- Paypal nodig. Hoe kom ik snel aan 2 euro?
Mvg,
Guitar -
Ontopic vanaf deze lijn a.u.b.
____________________________ -
Hallo Max,
Het formaat van de header zou wel handig zijn. Ik kan wellicht een ontwerp maken namelijk.
Mvg, Ymen
-
Stock photo? Zie enkel een icon hoor. Die krijg je er uiteraad gratis bij, deze word niet verkocht!
-
Bump, bieden vanaf 10 euro nu..
-
Hallo,
Bij deze verkoop ik mijn hosting layout. Bieden vanaf 15 euro, minimaal opbieden met 1 euro en de buy it now bedraagt 40 euro. Happy bidding!
http://www.imgdumper.nl/upload…4fe1cc70dd777-hosting.png
Groet,
Ymen -
Hej,
Bij deze verkoop ik mijn maffia outgame. Het betreft enkel de .psd en er is een vaste prijs van 10 euro. Betalen via Paypal.
http://www.imgdumper.nl/upload…597d028213-maffiagame.png
Mvg,
Ymen -
Nederland kan nog door gaan, maar dat moeten ze flink van Portugal winnen..
-
-
Gewoon johndoe.nl? Of heb je een veel voorkomende naam?
-
Citaat van cartmen
Nou in dat geval is het een heel mooi ontwerp. Het straalt rust uit en is strak in elkaar gezet.
Keep it up!
Dankjewel
Citaat van cartmenMisschien zou je er nog iets meer grafische elementen aan toe kunnen voegen. Ziet er misschien dan net wat minder saai uit
Dit wou Laurens niet, dan werd de slice lastig of zo.
Citaat van CrikeuhNetjes gedaan!
Dank je
Citaat van FitimZiet er goed uit, alleen de footer ziet er uit als een stuk plaatje dat uit elkaar is gerukt.
Dank
Citaat van scarfaceSaaie vergrijsde layout "vind dat guitar maar een aparte style heeft." vind dit dan ook een afknapper !
Van Laurens mocht ik niet zoveel effects gebruiken, want dan werd de slice lastig. [offtopic]Kan je niks positiefs tegen/over mij zeggen?[/offtopic]
-
Ik heb laatst er een laser gekocht, niet het eerste dat ik er koop, wel het eerste dat van slechte kwaliteit is. Als ik de kortsluiting niet had geroken had dat speeltje mijn huis in de fik kunnen zetten... Levering duurde wel maar een week